|
|
|
çok yavaş olmuş artı ses çok kısık kayıt yapılmış ama sesin iş yapar..
Donquixote - 16.12.2011 20:57:23
|
Anketler - Konserde Çalarken Gitarının Teli Kopsa Ne Yaparsın?
kopan tel önemli değil farklı telden aynı soloyu rahatlıkla atabilir.
quitar_ibrahim - 16.12.2011 20:57:04
|
Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
altyapı falan güzel emek verilmiş ama vokal çok standart ses rengide iş yapmaz. başarılar
Donquixote - 16.12.2011 20:55:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gidiyorum - AKOR
15 Temmuz 2011 Cuma tarihinde FuckMyLuck yazmıştı:
12 Mayıs 2011 Perşembe tarihinde Bizzy yazmıştı: yaw capo 3 felan diyorsunuz ? ne oluyor anlamadim? kardes bak kapo denilen bi alet var kapo 3 dio ya yani kapo yu gitarın 3. perdesine tak dio mesela gitarın 24 perde ya 3 e takınca gitarın 21 perde oluo yani mi telinde sol diyez fa oluo tamam anladımda türkçede ''dio'' diye bir kelime varmı? lütfen biraz dikkat edelim...
sahinozan - 16.12.2011 20:54:48
|
|
güzel olmuş.. ama kısa
Donquixote - 16.12.2011 20:44:55
|
|
çıkışlar çok kötü transpoze etmen gerekiyo. ses rengin güzel
Donquixote - 16.12.2011 20:42:53
|
|
telafuzun rezalet. ağlıyo gibi söylüyosun bide
Donquixote - 16.12.2011 20:38:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Sen Benden Gittin Gideli ver 6 - AKOR
guzel
casperr23 - 16.12.2011 20:28:45
|
|
ritmi kapatmalı yapsaymışsın daha iyi olurmuş ama genel olarak güzel çalışma (:
sip - 16.12.2011 20:27:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Sen Benden Gittin Gideli ver 4 - AKOR
07 Eylül 2008 Pazar tarihinde svas yazmıştı: aga olmamıs bea yani biraz ton tutuyo ama kötü.. yalnız sanada hak veriyorum çünkü bu amatör akorlarla ancak bu kadar oolur suc sende sayılmaz acemıler tıngırdatsın işte orjinal çalmasınlar aq:D<br/> sen cokmu ustasın. Ozaman daha ıyısını yap gorelım ustalıgını aga
casperr23 - 16.12.2011 20:25:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Cennet - TAB
ben sürekli ritm gitar çaldığımdan bu tür tabları çalmakta zorlanıyorum ama güzele benziyor :) paylaşım için teşekkürler
crazyrock10 - 16.12.2011 20:18:24
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde eraytalay yazmıştı: çok iyi :) teşekkürler.seninkiler kadar olmasa da.. :)
rogueee - 16.12.2011 20:15:28
|
|
|