Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [ 4262 ]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269] 
çok yavaş olmuş artı ses çok kısık kayıt yapılmış ama sesin iş yapar..


Donquixote - 16.12.2011 20:57:23

Anketler - Konserde Çalarken Gitarının Teli Kopsa Ne Yaparsın?
kopan tel önemli değil farklı telden aynı soloyu rahatlıkla atabilir.


quitar_ibrahim - 16.12.2011 20:57:04

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
altyapı falan güzel emek verilmiş ama vokal çok standart ses rengide iş yapmaz. başarılar


Donquixote - 16.12.2011 20:55:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gidiyorum  - AKOR
15 Temmuz 2011 Cuma tarihinde FuckMyLuck yazmıştı:
12 Mayıs 2011 Perşembe tarihinde Bizzy yazmıştı:
yaw capo 3 felan diyorsunuz ? ne oluyor anlamadim?
kardes bak kapo denilen bi alet var kapo 3 dio ya yani kapo yu gitarın 3. perdesine tak dio mesela gitarın 24 perde ya 3 e takınca gitarın 21 perde oluo yani mi telinde sol diyez fa oluo
tamam anladımda türkçede ''dio'' diye bir kelime varmı? lütfen biraz dikkat edelim...


sahinozan - 16.12.2011 20:54:48

güzel olmuş.. ama kısa


Donquixote - 16.12.2011 20:44:55

çıkışlar çok kötü transpoze etmen gerekiyo. ses rengin güzel


Donquixote - 16.12.2011 20:42:53

telafuzun rezalet. ağlıyo gibi söylüyosun bide


Donquixote - 16.12.2011 20:38:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Sen Benden Gittin Gideli  ver 6 - AKOR
guzel


casperr23 - 16.12.2011 20:28:45

ritmi kapatmalı yapsaymışsın daha iyi olurmuş ama genel olarak güzel çalışma (:


sip - 16.12.2011 20:27:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Sen Benden Gittin Gideli  ver 4 - AKOR
07 Eylül 2008 Pazar tarihinde svas yazmıştı:
aga olmamıs bea yani biraz ton tutuyo ama k&ouml;t&uuml;.. yalnız sanada hak veriyorum &ccedil;&uuml;nk&uuml; bu amat&ouml;r akorlarla ancak bu kadar oolur suc sende sayılmaz acemıler tıngırdatsın işte orjinal &ccedil;almasınlar aq:D<br/>
sen cokmu ustasın. Ozaman daha ıyısını yap gorelım ustalıgını aga


casperr23 - 16.12.2011 20:25:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Cennet  - TAB
ben sürekli ritm gitar çaldığımdan bu tür tabları çalmakta zorlanıyorum ama güzele benziyor :) paylaşım için teşekkürler


crazyrock10 - 16.12.2011 20:18:24

Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde eraytalay yazmıştı:
çok iyi :)
teşekkürler.seninkiler kadar olmasa da.. :)


rogueee - 16.12.2011 20:15:28

Sayfalar:  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [ 4262 ]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269] 

Anket
Uğurcank soruyor:
Elektro Akustik Gitar İçin Elektro Gitar Amfisi Kullanılır mı ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.