Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [ 4260 ]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267] 
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde KaseR yazmıştı:
Süper üstat =)
saol dost zamanla geliştirmeye çalışıyoruz bakalım 7 ayda bu kadar :)


by_CEA - 16.12.2011 22:35:19

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
Süper üstat =)


KaseR - 16.12.2011 22:33:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner - Haketmedim Seni  ver 2 - AKOR
Arpej pımamı Arkadaslar.


Hasan* - 16.12.2011 22:33:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor  - TAB
süper olmuş


metolika - 16.12.2011 22:32:31

Demolar - Sevenler Ağlarmış
Güzel.. =) Bende yeniyim bakma sen kursa daha yen, gtmeye başladım şuanki durumumuma kendim videolarla geldim =) daha tek şarkı attım oda berbat =)


KaseR - 16.12.2011 22:31:57

Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
bu ne yaa tam özenti işi..
gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D
Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan


quitar_ibrahim - 16.12.2011 22:30:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 2 - AKOR
Duracaksın sandım derken D#m7 değil direk D# olmalı saygılar


s3vket - 16.12.2011 22:27:34

Demolar - Sevenler Ağlarmış
ya orda akoru kaçırdım :D oldu orasıda akoru tam zamanında basamdım oranın dışında nasıl?


caq0 - 16.12.2011 22:13:33

Demolar - Sevenler Ağlarmış
Sevmek Sevmek isterdim bölümü tam olmamışsanki :/


KaseR - 16.12.2011 22:11:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive  ver 2 - TAB
ya bi kre nota paylaşın


darkwar - 16.12.2011 22:02:56

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
bu yorumları yapan kişilerin muzik bilgisi sıfır :D ne lan bu dandik alakasız bi ritm şaban vari bi vokal bu mu güzel :D
kardeşim bu şarkının vokalleri falsetto gidiyor artı ritmide tamamen kendine has.
yani rezalet olmuş sesin berbat gitarda ilerlemeyi dene bence.
başarılar
acaba sende bi sorun olabilir mi


by_CEA - 16.12.2011 21:55:37

Demolar - gökyüzü uçurtmalarla dolu
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Znx yazmıştı:
Şarkı size mi ait ?
evet :) biraz amatör ama ilk seferde kaydettik düzenlemeler yapmadık daha


hzldln* - 16.12.2011 21:48:22

Sayfalar:  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [ 4260 ]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267] 

Anket
derbeder. soruyor:
Akustik ama hangisi??







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.