|
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde KaseR yazmıştı: Süper üstat =) saol dost zamanla geliştirmeye çalışıyoruz bakalım 7 ayda bu kadar :)
by_CEA - 16.12.2011 22:35:19
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
Süper üstat =)
KaseR - 16.12.2011 22:33:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Soner - Haketmedim Seni ver 2 - AKOR
Arpej pımamı Arkadaslar.
Hasan* - 16.12.2011 22:33:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor - TAB
süper olmuş
metolika - 16.12.2011 22:32:31
|
Demolar - Sevenler Ağlarmış
Güzel.. =) Bende yeniyim bakma sen kursa daha yen, gtmeye başladım şuanki durumumuma kendim videolarla geldim =) daha tek şarkı attım oda berbat =)
KaseR - 16.12.2011 22:31:57
|
Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu ne yaa tam özenti işi.. gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan
quitar_ibrahim - 16.12.2011 22:30:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin ver 2 - AKOR
Duracaksın sandım derken D#m7 değil direk D# olmalı saygılar
s3vket - 16.12.2011 22:27:34
|
Demolar - Sevenler Ağlarmış
ya orda akoru kaçırdım :D oldu orasıda akoru tam zamanında basamdım oranın dışında nasıl?
caq0 - 16.12.2011 22:13:33
|
Demolar - Sevenler Ağlarmış
Sevmek Sevmek isterdim bölümü tam olmamışsanki :/
KaseR - 16.12.2011 22:11:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive ver 2 - TAB
ya bi kre nota paylaşın
darkwar - 16.12.2011 22:02:56
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu yorumları yapan kişilerin muzik bilgisi sıfır :D ne lan bu dandik alakasız bi ritm şaban vari bi vokal bu mu güzel :D kardeşim bu şarkının vokalleri falsetto gidiyor artı ritmide tamamen kendine has. yani rezalet olmuş sesin berbat gitarda ilerlemeyi dene bence. başarılar acaba sende bi sorun olabilir mi
by_CEA - 16.12.2011 21:55:37
|
Demolar - gökyüzü uçurtmalarla dolu
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Znx yazmıştı: Şarkı size mi ait ? evet :) biraz amatör ama ilk seferde kaydettik düzenlemeler yapmadık daha
hzldln* - 16.12.2011 21:48:22
|
|
|