Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [ 4258 ]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265] 
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde sip yazmıştı:
ritmi kapatmalı yapsaymışsın daha iyi olurmuş ama genel olarak güzel çalışma (:
teşekkürler yorumun için..


crazycommando - 17.12.2011 13:01:36

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
rezalet olmuş bırak gitarı bence :D ya arkadaşım buraya koymadan şarkının akustik versionu bi dinle çal sora onla karşılaştır vs
çok naziksin arkadaşım....bence sen gitarı bırak...ne kadar iyi olduğun önemli değil...bu işler çalışma meselesidir...ama bence sen öncelikle insanlığını kazanmaya bak...ben sadece arkadaşların değerlendirmesine sunarak eksik olduğum yerleri bulmaya çalışıyorum.....saol yinede...sen iyisini yap koy bizde yorumlayalım


crazycommando - 17.12.2011 13:00:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 3 - AKOR
a ayay .. bence rıtım budur.
Ellerıne saglık kardesımm.


La La La. - 17.12.2011 12:58:48

Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
eline,sesine sağlık kardeş başarılarının devamını dilerim.
sesin de gayet güzel.


gitaristata - 17.12.2011 12:24:06

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
Ağzına sağlık, Sesin çok güzel başarılar...:)
eyvallah kardeşim.


Li Paris Man - 17.12.2011 12:06:54

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
altyapı falan güzel emek verilmiş ama vokal çok standart ses rengide iş yapmaz. başarılar
eyvallah :)


Seckins - 17.12.2011 12:05:14

15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde bynar yazmıştı:
sanki ritim olmamış gibi ama eline sağlık.
arpejden sonra ıkı rıtım denedım dostum bole bısey olduu. tesekkur ettım yormun ıcınn..


La La La. - 17.12.2011 11:54:40

Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
şu vokali beğenen birkaç çirkin ergen kızdan başkası olamaz :D
sesin kötü kardeşim iş yapmaz.gitar iyi parçada emek verilmiş.
en azından gitarı beğendiğin için sağol tanımadığın insanlara laf atman senin çirkinliğini gösteriyor


hakanhacki - 17.12.2011 11:47:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Neyse - Hokkabaz  - AKOR
ben parçayı transpoze ettiğimden dolayı verdiğim akorlarla senin yazdığın solo kısmında ton uyuşmazlığı oluyo...seninki sanırım orjinal ton


c_belde - 17.12.2011 11:46:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Bi Gün Özlersin  - TAB
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde sondarbe40 yazmıştı:
aLıNtIDır....
bu tab ın siteye yüklenme tarihine bi bak, bide alıntı yapıldığını iddia ettiğin sitedeki tab ın yüklenme tarihine bak sonra yorum yap.


erkanemre - 17.12.2011 11:09:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Güven Baran - Sönmüyor Ateşimiz  ver 3 - AKOR
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde zirzop34 yazmıştı:





Em F Dm Em
hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor


En doğrusu bu şekil arkadaşlar
Em F Dm Em
hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor

böyle olması gerekir bence


zirzop34 - 17.12.2011 10:48:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Güven Baran - Sönmüyor Ateşimiz  ver 3 - AKOR





Em F Dm Em
hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor


En doğrusu bu şekil arkadaşlar


zirzop34 - 17.12.2011 10:45:26

Sayfalar:  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [ 4258 ]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265] 

Anket
__jua__ soruyor:
Peyk'in en iyi şarkısı ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.