|
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde NaamLoVeR yazmıştı: ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim eyvallah beğendiğine sevindim. bu şarkı yıllardır eskimedi halen ilk günkü tazeliğini koruyor çok beğendiğim bi şarkıdır Sen bambaşka bi hava katmışsın şarkıya kardeşim gerçekten çok sevdim.
NaamLoVeR - 18.12.2011 11:43:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde harex yazmıştı: elinize sağlık teşekkürler. " deymesin elleri(GM) miz (Bb) buluşmasın bu göz (Dm) ler" daha iyi oluyor.
gm iyi iyi :)
GiTaR123. - 18.12.2011 11:32:43
|
Anketler - Başka bir ülkede yaşamak ister miydiniz?
Issız bir ada bile bu ülkeden iyidir şartlar böyle olunca.
within - 18.12.2011 11:05:07
|
Anketler - En İyi Amfi Hagisidir
ibanez in sesi başlangıçta her ne kadar güzel gelse de rağmen ki benim kide halen ibanez marshall ı aratıyor.ben de marshall amfi alacağım bir tane ancak ibanez ilk göz ağrım olduğundan elimden çıkarmayı düşünmüyorum :)
within - 18.12.2011 11:01:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Meyan - Yaratmak Dert Değil Tanrı İçin - AKOR
04 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı: şu soloyuda çıkarabilcek bi müslüman yok mu mübaaaaaaarek ramazandayız hadi hayırseverler :D Solo : Am - G - F - Am - G - F - Dm - Am - F - G -Em
within - 18.12.2011 10:46:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Meyan - Yaratmak Dert Değil Tanrı İçin - AKOR
Solo : Am - G - F - Am - G - F - Dm - Am - F - G -Em
within - 18.12.2011 10:45:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Beyoğlu - AKOR
Her şey iyi güzel eline sağlık ancak 2. kısımda Mavi boncuk takarsın cümlesindeki boncuk kelimesi yerine gözlük deniliyor orijinalinde :)
within - 18.12.2011 10:09:51
|
|
Beğenmedim duygu yok ...
dont_look_at_me - 18.12.2011 08:46:27
|
Demolar - bile bile yandı yüreğim
tonda deılsın lınkte de tonda deılsın, ayrıca gıtarının da guzel bı akorda ıhtıyacı var
s3vket - 18.12.2011 05:22:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Benim İçin Üzülme - TAB
onu yapamayanda yoktur heralde
selim18 - 18.12.2011 02:54:41
|
|
biraz daha alkol içerikli sıvılar tüketip söylemeyi denesen daha iyi olur bence nacizane tavsiyem..
ercag39 - 18.12.2011 02:01:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Yılmazyıldırım - Adsız Özlem ver 2 - AKOR
bende niye olmuyor diyorum G basyorum bi saattir G yanlş yzcaktım ki.. paylaşım için teşekkürler :))
paryoşa. - 18.12.2011 00:37:25
|
|
|