24 Ekim 2010 Pazar tarihinde kaosbreak yazmıştı:hocam şu geçişlerı pover akor olmadan normal akor seklınde yazan olursa sevınırım.. ;)
ahmedy00 - 19.12.2011 17:12:12
dumancıyız - 19.12.2011 17:08:42
camper - 19.12.2011 16:59:53
takvim27 - 19.12.2011 16:50:20
qxel - 19.12.2011 16:48:56
qxel - 19.12.2011 16:44:28
İsMeT YıLMaZ - 19.12.2011 15:41:27
Crazy Bat - 19.12.2011 15:26:50
Crazy Bat - 19.12.2011 15:26:23
burak01907 - 19.12.2011 15:21:02
GiTaR123. - 19.12.2011 14:49:09
xdxonderxdx - 19.12.2011 14:46:05