Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [4242]  [4243]  [ 4244 ]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251] 
Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde musica1987 yazmıştı:
şarkı seçimlerine bayılıyorum ya sesine uygun şarkılar ve çok güzel yorumluyorsun
sesime uygun tondan söylüyorum.teşekkürler ;)


rogueee - 19.12.2011 18:20:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz  ver 2 - AKOR
ben 4/4 slow(AYYAYYAYla çalıyorum oluyor :D


scientist12 - 19.12.2011 17:56:07

Demolar - Samanyolu
keşke söyleseymişinde ama kendini
biraz daha geliştirip koysaydın keşke


Fenomen26 - 19.12.2011 17:49:35

Demolar - bir melek vardı - akustik
vokal detone, alakasız. gitarda öyle akor geçişleri,ritm vs..


Donquixote - 19.12.2011 17:47:46

sesine lafım yok ama girişi komedi yapmışsın yani olmamış o tarz senin sesinde olmuyo
:)


Fenomen26 - 19.12.2011 17:45:45

Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
bu ne yaa tam özenti işi..
gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D
Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan
özentisin gitarında çok zayıf. başarılar


Donquixote - 19.12.2011 17:44:10

sesin rezalet bırak bu işleri..


Donquixote - 19.12.2011 17:42:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
ritim ayyaay


mhrsmsr - 19.12.2011 17:40:53

su an eguzel yorumlayan sızlersınız beyler bravo bu ıse devam:)


esrana - 19.12.2011 17:35:40

basarılar...


esrana - 19.12.2011 17:33:22

arkadaslar ıyı ıs cıkarmıssınız fakat bunda def olmamıs sade gıtar en guzelı olurdu bırde bunu denesenız:)


esrana - 19.12.2011 17:32:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  - TAB
BENİ AL (SOLO)

E-----------------------------------------------------------------------
B--1-0-1-0-1-0-1-0-1-3-1-0-1------1-0-1-0-1-0-1-0-1-3-1-0-1
G----------------------------------0------------------------------------
D-----------------------------------------------------------------------
A-----------------------------------------------------------------------
E-----------------------------------------------------------------------


dumancıyız - 19.12.2011 17:16:19

Sayfalar:  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [4242]  [4243]  [ 4244 ]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251] 

Anket
tugberktuci soruyor:
Candelas Klasik Gitar Nasıl Bir Gitar?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.