|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Unut Gittigin Bir Yerde - GP5
19 Kasım 2009 Perşembe tarihinde guitarhero1 yazmıştı: diğer versiyonuna girin bakın arkadaslar bunun biçok eksiği var bu gayet güzel olmuş kendi versiyonunun eksiklerini tamamla önce
sondarbe40 - 18.12.2011 17:57:08
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde NaamLoVeR yazmıştı: ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim eyvallah beğendiğine sevindim. bu şarkı yıllardır eskimedi halen ilk günkü tazeliğini koruyor çok beğendiğim bi şarkıdır Sen bambaşka bi hava katmışsın şarkıya kardeşim gerçekten çok sevdim. Bide solonun tabını bana mesaj olarak atarsan yada buraya yazarsan cok sevinirim :) kardes tab çıkarmayı daha önce denemedim biraz uğraşayım yazıya dökebilirsem sana da gönderirim
by_CEA - 18.12.2011 17:42:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Güneşin Battığı Sahilde ver 2 - AKOR
belki döneriz deki "c" yanlış mı ?
paryoşa. - 18.12.2011 17:02:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Taburcu ver 6 - AKOR
Arkadaşlar.Canlı performansta F#m den okuyor.Niye kapo 4 diyorsunuz anlamadım.Kapo 2 den okuyor adam.
takvim27 - 18.12.2011 16:40:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Taburcu ver 3 - AKOR
12 Ocak 2011 Çarşamba tarihinde Znx yazmıştı: kapo 4 orjinal akorlar tşkler.. Canlı performansında F#m den okuyor ama.Yani kapo 2
takvim27 - 18.12.2011 16:38:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kreş - Yarım Kalan Şarap - TAB
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde alp1385 yazmıştı:
06 Haziran 2009 Cumartesi tarihinde abdul yazmıştı: gitar pro tab kısmında ilgilinenlere solosunu gönderdim arkadaşlar. puan vermeyi unutmayın ama :) Solosunu gp 5 olarak mı atın bende gp 5 var ama çalıştırmıyor bide mümkünse link verebilirmisin indirilen dosyayı sağ tıklayıp birlikte aç kısmından gpro'yu secerek deneyin birde
abdul - 18.12.2011 16:08:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - sakin gelme - GP3
Emeğe kaygı duyuyorum
airsuki - 18.12.2011 16:00:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır - AKOR
12 Ağustos 2011 Cuma tarihinde evrim1988 yazmıştı: Arkdaslar rıtım 4/4 luk olması gerekıyor ... 4/4'lük olamaz uymuyo
XxBeTüLxX - 18.12.2011 15:38:38
|
|
teşekkürler yorumlar için arpejle olan da var başka bir versiyon yapmak istemiştim.
Li Paris Man - 18.12.2011 15:33:59
|
Anketler - İbanezle Fender veya Gibson karşılaştırılabilir mi ?
fender ve gibson daha çok profesyoneller kullanırlar. ibanezide tercih ederler ama fender ve gibsonla ibanezi karşılaştıramazsınız... fender gibson gitarların babasıdır...
mc dlyy - 18.12.2011 15:13:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Roman ver 2 - AKOR
Ellerine kulağına sağlık... :)
smtklc34 - 18.12.2011 15:03:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları ver 7 - AKOR
Ritim yokmu ya
Efsane Karizma - 18.12.2011 14:56:56
|
|
|