|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kreş - Yarım Kalan Şarap - TAB
06 Haziran 2009 Cumartesi tarihinde abdul yazmıştı: gitar pro tab kısmında ilgilinenlere solosunu gönderdim arkadaşlar. puan vermeyi unutmayın ama :) Solosunu gp 5 olarak mı atın bende gp 5 var ama çalıştırmıyor bide mümkünse link verebilirmisin
alp1385 - 18.12.2011 14:46:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kreş - Yarım Kalan Şarap - TAB
09 Aralık 2009 Çarşamba tarihinde QueenSryche yazmıştı: kendi çıkardığımla nerdeyse aynı çok güzel olmuş kulağına sağlık= ) Solosunu gp 5 olarak mı atın bende gp 5 var ama çalıştırmıyor
alp1385 - 18.12.2011 14:45:03
|
Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
başarılı.
caliph - 18.12.2011 14:31:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al ver 2 - AKOR
çok güzel :D
yesgsnofb - 18.12.2011 14:00:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım ver 2 - AKOR
30 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde memet569 yazmıştı: Bu siteyi kuran ve paylaşımda bulunan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. sizlerden bir isteğim olacak: Nota ve akor paylaşılırken şarkının ritmi de paylaşılırsa, yeni başlayanlar için çok yardımcı olursunuz. akyyky ritim budur :D k = kapat :)
r3sitaslan - 18.12.2011 13:53:15
|
Demolar - Murat Boz - Kalamam
Arkadaşım sana tavsiyem öncelikle şarkıları iyi dinle, ikincisi kendi sesine uygun tondan söylemeyi dene.
mavidost - 18.12.2011 12:53:14
|
Demolar - Alp AYT - Kayıp Şehir
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde zamansızım yazmıştı: bu güzel olmuş başarılarının devamını diliyorum.. tesekkurr ederııımmmmm..
La La La. - 18.12.2011 12:28:18
|
Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde hakanhacki yazmıştı:
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde emre_0044 yazmıştı: ara soloları nasıl atıyon
kanal kayıt programıyla soloları üzerine ekliyorum ilgilendigin için teşekkürler
emre_0044 - 18.12.2011 12:23:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yağmurun Sabahında - AKOR
harika olmuş kardeşim ellerine saglik devamini dilerim :D
Dumanyak' - 18.12.2011 12:10:42
|
Demolar - Baha Aşk Acısı Altyapı Elektro Klasik
hiç olmamış ritm kötü solo bambaşka zaten şarkıyı iyice dinleyip öyle kayıt alırsanız daha iyi olur
musica1987 - 18.12.2011 11:59:47
|
Anketler - HIM'ın en iyi şarkısı nedir?
1145 kişi kendini aşağı atsın :D
orkun44 - 18.12.2011 11:49:01
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde NaamLoVeR yazmıştı: ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim eyvallah beğendiğine sevindim. bu şarkı yıllardır eskimedi halen ilk günkü tazeliğini koruyor çok beğendiğim bi şarkıdır Sen bambaşka bi hava katmışsın şarkıya kardeşim gerçekten çok sevdim. Bide solonun tabını bana mesaj olarak atarsan yada buraya yazarsan cok sevinirim :)
NaamLoVeR - 18.12.2011 11:44:02
|
|
|