Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [ 4252 ]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259] 
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim
eyvallah beğendiğine sevindim. bu şarkı yıllardır eskimedi halen ilk günkü tazeliğini koruyor çok beğendiğim bi şarkıdır


by_CEA - 18.12.2011 00:34:46

Demolar - Fevzi Tonbul "Gayret Et Güzelim" (süper)
degerlı yorumlarınız ıcın tşkler, dıkkat edicem


VUSLAT35 - 18.12.2011 00:08:49

Demolar - Model - Pembe mezarlık 2 * kısa
buda benm çaldığım : http://www.youtube.com/watch?v=WPsLGYT6Fwk


tolgabes64 - 18.12.2011 00:01:19

Demolar - Fevzi Tonbul "Gayret Et Güzelim" (süper)
1-2 akorda yalnışlık var ama genel olarak güzel..


quitar_ibrahim - 17.12.2011 23:56:41

Tüm Şarkıyı arpejle yapsaydın daha güzel olur diye düşünüyorum.


quitar_ibrahim - 17.12.2011 23:52:14

merhabalar.darbukacı abimiz çok güzel calmıs.tebrik ederim.:)


darbuka - 17.12.2011 23:13:11

Demolar - Fevzi Tonbul "Gayret Et Güzelim" (süper)
güzel olmuş yanlız ekoyu fazla vermişsin biraz,uhrevi bir hava oluşturmuş.


genghiskhan59 - 17.12.2011 23:04:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı  - AKOR
bu şarkının sitedeki tüm versiyonları yanlış.orjinalini bu kızdan öğrenin
http://www.youtube.com/watch?v=Sc7P362LVHM&list=HL1324155732&feature=mh_lolz


unforgiven63 - 17.12.2011 23:02:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Acılara Tutunmak  ver 2 - AKOR
Arkadaşlar arpeji bana bi anlatırmısınız atamıyorum.MeseLa kaçıncı tele nasıl vuruyoruz bi anlatsanız.


BiG EmPiRe - 17.12.2011 23:00:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Slipknot - Before İ Forget  - TAB
güzel süper bi tab ama ara solo eksik ama el emeğin için saol ve diğer arkadaşlarada bir hatırlatma,slipknot konserlerde parçayı değiştirmeyerek orjinal olarak çalıyor ...


#WhisPer - 17.12.2011 22:50:26

başlangıç jazz vokali gibi olmuş ama iyi


orkun44 - 17.12.2011 22:35:39

abi şu ritmi heryerde duyuyorum artın sinir oluom sana gelince vokal ölü gibi gitar can çekişiyo zaten biraz ritim süsleseydin arpej atsaydın solo atsaydın


orkun44 - 17.12.2011 22:34:39

Sayfalar:  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [ 4252 ]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259] 

Anket
0_ayna_0 soruyor:
ayna grubu sizce nasıl bir grup?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.