|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sibel Can - Benim Yerimede Sev - AKOR
C yerine Am daha oluyor sanki
@SUPERSONIC - 17.12.2011 08:39:59
|
Demolar - Çakıl Taşları (Şebnem Ferah) - Çağdaş BOY
Güzel çalışma :) akorları sitede varmı yoksa verebilirmisin sana zahmet :)
KıRıK_KaLeM_56 - 17.12.2011 00:48:36
|
|
Peki teşekkürler eleştiriniz için deniyicem =)
KaseR - 16.12.2011 23:59:50
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde KaseR yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde musica1987 yazmıştı: ritm olmamış ses olarak biraz daha mikrofona yakın söylemelisin yinede emeğine sağlık AAYYAY değilmi ritim ? senin ritm biraz fazla hızlı şarkıya göre susturmalı olarak folk ritm atsan bu şarkıya gider daha iyi olur
musica1987 - 16.12.2011 23:55:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Ölüm De Var - AKOR
Arpej ; pimamimi Oluyormu sizce ?
KaseR - 16.12.2011 23:44:34
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde musica1987 yazmıştı: ritm olmamış ses olarak biraz daha mikrofona yakın söylemelisin yinede emeğine sağlık AAYYAY değilmi ritim ?
KaseR - 16.12.2011 23:36:42
|
|
ritm olmamış ses olarak biraz daha mikrofona yakın söylemelisin yinede emeğine sağlık
musica1987 - 16.12.2011 23:24:02
|
Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
şarkı seçimlerine bayılıyorum ya sesine uygun şarkılar ve çok güzel yorumluyorsun
musica1987 - 16.12.2011 23:20:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer - Kargaların Kargaşası - TAB
yaradı kardeşim
metolika - 16.12.2011 23:10:32
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde caq0 yazmıştı: senin şarkı çok dümdüz olmuş şarkının duygusuna göre arpejle veya akustik ritimlerle düzenle bence.
Haklısınız =) ama ilk denemem arpeji pek tuturamıyorum =) İlerde inşlah daha iyi br şekilde çalıcam.. =)
KaseR - 16.12.2011 22:55:19
|
senin şarkı çok dümdüz olmuş şarkının duygusuna göre arpejle veya akustik ritimlerle düzenle bence.
caq0 - 16.12.2011 22:48:09
|
Demolar - Sevenler Ağlarmış
bu gün attım bunu 60 kişi dinle hala şoktayım :D
caq0 - 16.12.2011 22:46:15
|
|
|