Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [ 4259 ]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Sibel Can - Benim Yerimede Sev  - AKOR
C yerine Am daha oluyor sanki


@SUPERSONIC - 17.12.2011 08:39:59

Demolar - Çakıl Taşları (Şebnem Ferah) - Çağdaş BOY
Güzel çalışma :) akorları sitede varmı yoksa verebilirmisin sana zahmet :)


KıRıK_KaLeM_56 - 17.12.2011 00:48:36

Peki teşekkürler eleştiriniz için deniyicem =)


KaseR - 16.12.2011 23:59:50

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde KaseR yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde musica1987 yazmıştı:
ritm olmamış ses olarak biraz daha mikrofona yakın söylemelisin yinede emeğine sağlık
AAYYAY değilmi ritim ?
senin ritm biraz fazla hızlı şarkıya göre susturmalı olarak folk ritm atsan bu şarkıya gider daha iyi olur


musica1987 - 16.12.2011 23:55:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Ölüm De Var  - AKOR
Arpej ; pimamimi
Oluyormu sizce ?


KaseR - 16.12.2011 23:44:34

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde musica1987 yazmıştı:
ritm olmamış ses olarak biraz daha mikrofona yakın söylemelisin yinede emeğine sağlık
AAYYAY değilmi ritim ?


KaseR - 16.12.2011 23:36:42

ritm olmamış ses olarak biraz daha mikrofona yakın söylemelisin yinede emeğine sağlık


musica1987 - 16.12.2011 23:24:02

Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
şarkı seçimlerine bayılıyorum ya sesine uygun şarkılar ve çok güzel yorumluyorsun


musica1987 - 16.12.2011 23:20:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer - Kargaların Kargaşası  - TAB
yaradı kardeşim


metolika - 16.12.2011 23:10:32

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde caq0 yazmıştı:
senin şarkı çok dümdüz olmuş şarkının duygusuna göre arpejle veya akustik ritimlerle düzenle bence.
Haklısınız =) ama ilk denemem arpeji pek tuturamıyorum =) İlerde inşlah daha iyi br şekilde çalıcam.. =)


KaseR - 16.12.2011 22:55:19

senin şarkı çok dümdüz olmuş şarkının duygusuna göre arpejle veya akustik ritimlerle düzenle bence.


caq0 - 16.12.2011 22:48:09

Demolar - Sevenler Ağlarmış
bu gün attım bunu 60 kişi dinle hala şoktayım :D


caq0 - 16.12.2011 22:46:15

Sayfalar:  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [ 4259 ]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266] 

Anket
Tsiratig.18 soruyor:
Şarkının ritmini bulamayanlar sizce gitar çalabiliyormu?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.