|
|
Demolar - İßrahim-Son Defa(Emre Aydın)
Ritimle sesini ayrı ayrı kaydetsen ve efekti sadece gitara uygulasan, sesin normal kalsa daha iyi olur. Sesin güzel, biraz geliştirmensen daha güzel olur. Kolay gelsin.
HalfEvil333 - 16.12.2011 14:28:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Bir Gece Vakti - AKOR
ŞARKI EKSİK ''MASALLARDA ROMANLARDA ARADIM BULAMADIM'' NERDE O SÖZ :D KALKTIMI
r3sitaslan - 16.12.2011 14:09:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Bir Gece Vakti - AKOR
26 Mart 2007 Pazartesi tarihinde kara_dumannn yazmıştı: ritm olarak hangisini uydurabiliriz ya. nasıl anlatılır onuda bilmem ama. bi yardımcı olursanız svinirim. yeni başladım. kendi başıma çalmak istiyorum artık.
nakarata kadar AYYAY NAKARATTA İSE AKYYKY (K= KAPAT) BÖYLE GÜZEL OLUYO BANA GÖRE
r3sitaslan - 16.12.2011 14:06:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Aşk Beni Yorar - TAB
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde zDumanForEverz yazmıştı:
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde HeLLmeT yazmıştı:
18 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde trockya) yazmıştı: Selamlar arkadaşlar,ben tap okumayı sırasıyla örenmiştim yan, --0-1-3-1-0 bu tabların altında tab varsa arasına yazılırdı yani tam altına değil örneyin h---0---1--3--1--0------0---13--1------0----0---1--3--1--0-----0---1--0--1--0---------- G---0---------------------0-----------------------2--------------------2----------------------- D---2---------------------0-----------------------2--------------------3----------------------- A---2---------------------2-----------------------0--------------------3----------------------- E---0---------------------3
şimdi demek istediği altaki 0 2 3 gibi tabları ne zaman calıcaz? yardımcı olursanız sevinirm şimdiden T.edrm bunları aynı anda çalıcaksın . eed Tolga abi yanii HeLLmeT e katılıyorum :D
:) Teşekkürler :D
HeLLmeT - 16.12.2011 14:02:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır - AKOR
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde buğra yiğit yazmıştı: bok gibi dinlediğime pişmanım Znx nasıl beyeniyon bu şarkıyı "Beyeniyon" değil 'Beğeniyosun' olacak. Zevkler renkler tartışılmaz derler bilmem duydun mu, şarkı güzel arakdaşta elinden gelenin en iyisini yapmış güzel birşey çıkmış ortaya.
Znx - 16.12.2011 13:07:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Bu Son Olsun - AKOR
biri ritim konusunda yardımcı olabilirmi ?
İsMeT YıLMaZ - 16.12.2011 12:20:29
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
Farklı ama güzel bi yorum. Emeğinize sağlık.
cimcimac - 16.12.2011 12:08:47
|
Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
tarkan gitmeli bence :D
emosado45 - 16.12.2011 10:49:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Benim Gibi Olmayacak ver 2 - AKOR
doğru akorlar ve süper kardeşim emeğine sağlık!
OKXYGEN - 16.12.2011 10:21:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Divane Aşık Gibi ver 2 - AKOR
akorlar süper ritim: A YAA not: A vurduktan sonra yarım saniye bekleniyor ve yukarı çıkarkende sadece alttaki 2 veya 3 tele vurarak çıkılıyo.
İsMeT YıLMaZ - 16.12.2011 09:19:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Dido - White Flag - SÖZ
iyi olmuşta I'll yerine I will yazsaydın keşke ..
zaza1207 - 16.12.2011 07:42:23
|
Demolar - Yalın - Son Aşkım Olacaksın
işte budur ... :)
dont_look_at_me - 16.12.2011 07:02:45
|
|
|