|
|
Anketler - En Sert Müzik yapan VE en iyi Solo Atan Yabancı grup hangisidir??
24 Haziran 2009 Çarşamba tarihinde !!..eNdo..!! yazmıştı: metallica sert mi yapıo allah aşkına yaa :d sert istiosan black metal grupları yazsaydn keske ımmortal behemont marduk dimmuborgir.. en sert ve soloları iyi olanda bence gorgoroth. aynen öyle. bravo
burak033 - 16.12.2011 18:28:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tnk - Sıra Bizde - AKOR
Ritmi nedir?
Muson - 16.12.2011 17:58:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Adam Lambert - Whataya Want From Me - AKOR
fmaj7 yerine F, a4 akoru yerine am bastım, zorlananlar böyle yapabilir ^^
xchlyx - 16.12.2011 17:52:22
|
Demolar - İßrahim-Son Defa(Emre Aydın)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde HalfEvil333 yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde HalfEvil333 yazmıştı: Ritimle sesini ayrı ayrı kaydetsen ve efekti sadece gitara uygulasan, sesin normal kalsa daha iyi olur. Sesin güzel, biraz geliştirmensen daha güzel olur. Kolay gelsin. ritimle sesi ayrı kaydetsen bile müdür efeği sadece birine uygulama yapılmıyor programda nedense öylede denedim çünkü.. Sol üstteki effects yazan yerden yapmıyacaksın kardeşim. Ayrı ayrı kaydettiğin tracklerde fx butonu var ordan yaparsan olur ;) Deneyecem.
quitar_ibrahim - 16.12.2011 17:27:59
|
|
güzel hazırlanmış bir klip
özkan1974 - 16.12.2011 16:56:31
|
Demolar - gökyüzü uçurtmalarla dolu
Şarkı size mi ait ?
Znx - 16.12.2011 16:23:08
|
Demolar - İßrahim-Son Defa(Emre Aydın)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde HalfEvil333 yazmıştı: Ritimle sesini ayrı ayrı kaydetsen ve efekti sadece gitara uygulasan, sesin normal kalsa daha iyi olur. Sesin güzel, biraz geliştirmensen daha güzel olur. Kolay gelsin. ritimle sesi ayrı kaydetsen bile müdür efeği sadece birine uygulama yapılmıyor programda nedense öylede denedim çünkü.. Sol üstteki effects yazan yerden yapmıyacaksın kardeşim. Ayrı ayrı kaydettiğin tracklerde fx butonu var ordan yaparsan olur ;)
HalfEvil333 - 16.12.2011 16:14:52
|
Demolar - Selçuk Balcı - Beklesin Beni Yarim
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde yasin_bademci yazmıştı:
13 Aralık 2011 Salı tarihinde swgn90 yazmıştı: güzelolmuş kardeş akorları paylaşırmısın :) tabiki :) Em Am Derelerde taş olsam gözlerunde yaş olsam G Sevdaluk kervanuna benda arkadaş olsam F Olsam deli bir sevda yüreklerune dolsam C G F Em Sevsan senda beni ben sana esir olsam
Em Am Ey gidi kaçkar daği kar yağmurun kalmasun G Beklesun beni yarum başkasina bakmasın F Akmasun dağun kari eriyipta akmasun C G F Em Bu sevdamun derdi yüreğumi yakmasun kapo 3
yasin_bademci - 16.12.2011 15:25:28
|
Demolar - Selçuk Balcı - Beklesin Beni Yarim
13 Aralık 2011 Salı tarihinde swgn90 yazmıştı: güzelolmuş kardeş akorları paylaşırmısın :) tabiki :) Em Am Derelerde taş olsam gözlerunde yaş olsam G Sevdaluk kervanuna benda arkadaş olsam F Olsam deli bir sevda yüreklerune dolsam C G F Em Sevsan senda beni ben sana esir olsam
Em Am Ey gidi kaçkar daği kar yağmurun kalmasun G Beklesun beni yarum başkasina bakmasın F Akmasun dağun kari eriyipta akmasun C G F Em Bu sevdamun derdi yüreğumi yakmasun
yasin_bademci - 16.12.2011 15:25:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - AKOR
arpeji yanlış yazmşm o ma sondaki inin altınnda
Alpererdem4141 - 16.12.2011 14:58:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani - AKOR
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
23 Ekim 2009 Cuma tarihinde uTc yazmıştı: bat_hu | 24 Ağustos 2009 Pazartesi 21:33 bu akorlara yanlış diyen arkadaşlar gitar çalmayı biliyorlar mı acaba? yoksa sadece Am, Em, D gibi notalardan mı ibaret gitar çalmaları? %100 doğru olmuş akorlar çok tebrik ediyorum.
aynen öyle tam oturuyor süper ^^ Herkes annesinin karnından gitar öğrenmiş doğmuyor . o yüzden o akorları bilmeyenleri aşşalamaya hiçç hakkınız yok böbürlenmekle adam olunmuyor .. Sorun şu ki, acemi arkadaşların çalamadığı her şarkıya "Berbat ötesi, olmamış" demesinden kaynaklanıyor bu tür yorumlar. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp şu akorları biraz araştırıp çalmaya çalışırsanız doğrumu değil mi hem bunu iyice öğrenmiş olursunuz hemde yeni bir akoru tanımış olursunuz.
Znx - 16.12.2011 14:49:03
|
Demolar - İßrahim-Son Defa(Emre Aydın)
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde HalfEvil333 yazmıştı: Ritimle sesini ayrı ayrı kaydetsen ve efekti sadece gitara uygulasan, sesin normal kalsa daha iyi olur. Sesin güzel, biraz geliştirmensen daha güzel olur. Kolay gelsin. ritimle sesi ayrı kaydetsen bile müdür efeği sadece birine uygulama yapılmıyor programda nedense öylede denedim çünkü..
quitar_ibrahim - 16.12.2011 14:30:48
|
|
|