Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [ 4266 ]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273] 
teşkkür ederim : :)


guitarbr - 16.12.2011 06:45:41

Demolar - Yalın - Son Aşkım Olacaksın
hocam bu sefer pek beğenemedim.. şarkıdaki duyguyu alamadım yani biraz düz söylemişsin, vurgularda eksiklik hissettim..
Ama sesin gayet güzel, şarkı söylemeye devam...


Erdi_256 - 16.12.2011 02:49:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bile Bile Yandı Yüreğim  - AKOR
gökhan türkmenin akustik versiyonu na tamamen uyuyor kardesim. emegine saglik


Jennifr - 16.12.2011 00:01:29

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde mavii-42 yazmıştı:
10 numara olmuş hoca tebrikler...
eyvallah kardeş saol


by_CEA - 15.12.2011 23:40:04

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
10 numara olmuş hoca tebrikler...


mavii-42 - 15.12.2011 23:38:50

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
Reflex – Sen Hep Benimsin


Am G Em
Bir Yaz Daha Sensiz Akıp Gider
G Dm Am
Tutulur Her Gün Gözlerim Sen Neredesin
Dm F G
Gelmeyecek Geriye O Güzel Günler
Em G Am
Ararım Seni O En Güzel Halinle


Am G Em
Sen Değilsin Yalnız Acı Çeken
G Dm Am
Düşün Yagmuru Bitmeyen Sonbaharı
Dm F G
Son Bir Defa Öperek O Dudakları
Em G Am
Analım Gel Bu Son Hatırayı


Dm Am
Sen Hep Benimsin Yalnız Değilsin
Dm F
Şimdi Rüyalarda Gülümser Gidersin
Dm F
Son Bir Defa Öperek O Dudakları
Em G Am
Analım Gel Bu Son Hatırayı



Hazırlayan: by_CEA


by_CEA - 15.12.2011 23:26:16

Anketler - Aşağıdaki Gruplardan Hangisi Daha İyidir?
opeth


orkun44 - 15.12.2011 23:10:56

Demolar - Susmaya Çok Alıştın Sen (şiir)
şiir sözleri güzel yorumunuzda güzel başarınızın devamını dilerim


emilys - 15.12.2011 23:07:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kupa Kızı Sinek Valesi  ver 6 - AKOR
tebrikler güzel olmuş


Bunickonbesharf - 15.12.2011 22:52:48

gitarı kucağımda kırdım .


bonitorock - 15.12.2011 22:38:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Asiye  - AKOR
Ritim ? :S


Efsane Karizma - 15.12.2011 22:25:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Aşk Beni Yorar  - TAB
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde HeLLmeT yazmıştı:
18 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde trockya) yazmıştı:
Selamlar arkadaşlar,ben tap okumayı sırasıyla örenmiştim yan, --0-1-3-1-0 bu tabların altında tab varsa arasına yazılırdı yani tam altına değil örneyin
h---0---1--3--1--0------0---1—3--1------0----0---1--3--1--0-----0---1--0--1--0----------
G---0---------------------0-----------------------2--------------------2-----------------------
D---2---------------------0-----------------------2--------------------3-----------------------
A---2---------------------2-----------------------0--------------------3-----------------------
E---0---------------------3

şimdi demek istediği altaki 0 2 3 gibi tabları ne zaman calıcaz? yardımcı olursanız sevinirm şimdiden T.edrm
bunları aynı anda çalıcaksın .
eed Tolga abi yanii HeLLmeT e katılıyorum :D


zDumanForEverz - 15.12.2011 22:16:55

Sayfalar:  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [ 4266 ]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273] 

Anket
Omegu soruyor:
Elektro Gitar Çalabilmek İçin Ayrı Bir Kursa Gerek Var Mı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.