|
|
|
teşkkür ederim : :)
guitarbr - 16.12.2011 06:45:41
|
Demolar - Yalın - Son Aşkım Olacaksın
hocam bu sefer pek beğenemedim.. şarkıdaki duyguyu alamadım yani biraz düz söylemişsin, vurgularda eksiklik hissettim.. Ama sesin gayet güzel, şarkı söylemeye devam...
Erdi_256 - 16.12.2011 02:49:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bile Bile Yandı Yüreğim - AKOR
gökhan türkmenin akustik versiyonu na tamamen uyuyor kardesim. emegine saglik
Jennifr - 16.12.2011 00:01:29
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde mavii-42 yazmıştı: 10 numara olmuş hoca tebrikler... eyvallah kardeş saol
by_CEA - 15.12.2011 23:40:04
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
10 numara olmuş hoca tebrikler...
mavii-42 - 15.12.2011 23:38:50
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
Reflex – Sen Hep Benimsin
Am G Em Bir Yaz Daha Sensiz Akıp Gider G Dm Am Tutulur Her Gün Gözlerim Sen Neredesin Dm F G Gelmeyecek Geriye O Güzel Günler Em G Am Ararım Seni O En Güzel Halinle
Am G Em Sen Değilsin Yalnız Acı Çeken G Dm Am Düşün Yagmuru Bitmeyen Sonbaharı Dm F G Son Bir Defa Öperek O Dudakları Em G Am Analım Gel Bu Son Hatırayı
Dm Am Sen Hep Benimsin Yalnız Değilsin Dm F Şimdi Rüyalarda Gülümser Gidersin Dm F Son Bir Defa Öperek O Dudakları Em G Am Analım Gel Bu Son Hatırayı
Hazırlayan: by_CEA
by_CEA - 15.12.2011 23:26:16
|
Anketler - Aşağıdaki Gruplardan Hangisi Daha İyidir?
opeth
orkun44 - 15.12.2011 23:10:56
|
Demolar - Susmaya Çok Alıştın Sen (şiir)
şiir sözleri güzel yorumunuzda güzel başarınızın devamını dilerim
emilys - 15.12.2011 23:07:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kupa Kızı Sinek Valesi ver 6 - AKOR
tebrikler güzel olmuş
Bunickonbesharf - 15.12.2011 22:52:48
|
|
gitarı kucağımda kırdım .
bonitorock - 15.12.2011 22:38:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Asiye - AKOR
Ritim ? :S
Efsane Karizma - 15.12.2011 22:25:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Aşk Beni Yorar - TAB
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde HeLLmeT yazmıştı:
18 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde trockya) yazmıştı: Selamlar arkadaşlar,ben tap okumayı sırasıyla örenmiştim yan, --0-1-3-1-0 bu tabların altında tab varsa arasına yazılırdı yani tam altına değil örneyin h---0---1--3--1--0------0---13--1------0----0---1--3--1--0-----0---1--0--1--0---------- G---0---------------------0-----------------------2--------------------2----------------------- D---2---------------------0-----------------------2--------------------3----------------------- A---2---------------------2-----------------------0--------------------3----------------------- E---0---------------------3
şimdi demek istediği altaki 0 2 3 gibi tabları ne zaman calıcaz? yardımcı olursanız sevinirm şimdiden T.edrm bunları aynı anda çalıcaksın . eed Tolga abi yanii HeLLmeT e katılıyorum :D
zDumanForEverz - 15.12.2011 22:16:55
|
|
|