Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [ 4271 ]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Akın - Kız Milleti  - AKOR
gayet güzel olmuş şarkının tonu doğru ufak hatalat olabilir ama gitardan anlayan onları çalarken düzeltir ama tonu bu şarkının ...


melodimin sesi - 14.12.2011 20:42:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
yok ritim 4/4 değil
a-yya-yyayay kolay gelsin yavaş çalın ama..!


zeq0...< - 14.12.2011 20:33:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  - AKOR
02 Ekim 2011 Pazar tarihinde mcma yazmıştı:
sozlerde bir yalnis var

ölü ask diyarlarina beni sen attin ya
C Am C Am Bb - Am
icim paramparca viraneyim yalan olur aa ah
Dm Bb C Am
sesin yanki olur bogar her adim ya
C Am C Am Bb - Am
icim paramparca viraneyim duman olur aa ah
evet dostum bende oraya takılmıştım:) Birde yalar da olacak


ölü ask diyarlarina beni sen attin da
C Am C Am Bb - Am
icim paramparca viraneyim yalan olur aa ah
Dm Bb C Am
sesin yanki olur bogar her adim da
C Am C Am Bb - Am
icim paramparca viraneyim duman olur aa ah


freedom593 - 14.12.2011 20:29:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Çektim İçime  - AKOR
arpaj a gerek yok. ritimde halil sezai 'nin klasikleşmiş hep kulandığı ritim (a-yya-yyayay) budur arkadaşlarr yavaş çok yavaş çalın ama.=)(= hadi kolay gelsin..


zeq0...< - 14.12.2011 20:26:57

14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde assit yazmıştı:
off abicim süüüüüüüüppper olmuş eline ağzına emeğine sağlık
çok sağol kardeşim


Erdi_256 - 14.12.2011 20:04:59

değerli görüşleriniz için teşekkürler...ilk denememdi...daha iyisini yapmaya çalışacağım...


crazycommando - 14.12.2011 19:58:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  ver 5 - AKOR
bence başarılııı,eline saglık.


todi_x - 14.12.2011 19:54:46

off abicim süüüüüüüüppper olmuş eline ağzına emeğine sağlık


assit - 14.12.2011 19:54:32

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
kardeş orijinal versiyon değil ben de orjınalını calıyorum ona alışığım kulağıma kötü geldi kusura bakma:(


assit - 14.12.2011 19:51:43

Demolar - senin o gözlerin varya
pek güzel olmamış arkadan cızırtı geliyor


assit - 14.12.2011 19:49:23

Demolar - sezenler olmuş
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde lügrun yazmıştı:
çok güzel olmuş,gitar sololar çok güzeldi,ellerinize,sesinize sağlık..
teşekkür ederim


hakanhacki - 14.12.2011 19:32:20

Demolar - sezenler olmuş
çok güzel olmuş,gitar sololar çok güzeldi,ellerinize,sesinize sağlık..


lügrun - 14.12.2011 19:13:58

Sayfalar:  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [ 4271 ]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278] 

Anket
habibatici soruyor:
Sizce hangisi ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.