Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [ 4257 ]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız  - AKOR
hepsi yanlış


Zefir - 17.12.2011 13:57:48

Adam yapmış işte demek ki bitek nirvana yapmıyomuş.


CasTieL* - 17.12.2011 13:55:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 2 - TAB
hiç bir şey istiklal Marşımızı çalmak kadar gurur vermemişti bana,teşekkürler.


cccepccc - 17.12.2011 13:29:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye  - AKOR
super olmuş akor hızlı çaldın mı aynaısı supersin kardeş


onur3392 - 17.12.2011 13:28:15

Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde gitaristata yazmıştı:
eline,sesine sağlık kardeş başarılarının devamını dilerim.
sesin de gayet güzel.
çok teşekkürler


hakanhacki - 17.12.2011 13:27:57

Demolar - Pas (Soner Sarıkabadayı) - Çağdaş BOY
güzel olmuş...orjinal ritmde çalsaydın dahada güzel olurmuş..başarılı ;)


crazycommando - 17.12.2011 13:14:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  - TAB
27 Haziran 2011 Pazartesi tarihinde gitaristis yazmıştı:
alışırm yazılan yerde el etme diye girmesi lazm ..d
el etme mi ?


casperr23 - 17.12.2011 13:05:57

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim


NaamLoVeR - 17.12.2011 13:04:10

14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
akor geçişleri; akorlar arasında geçişleri yapmışsın
çalış stili; herhangi bir stil yok, standart ritm basmışsın..
teşekkürler


crazycommando - 17.12.2011 13:02:29

14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
çok kopuk kalmış akorlar arası geçişler. Gitarı da vokali de pek beğenmedim.
teşekkürler


crazycommando - 17.12.2011 13:02:18

14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde mavii-42 yazmıştı:
fena deil beğendm...
teşekkürler


crazycommando - 17.12.2011 13:02:07

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde gaido yazmıştı:
braz cık hızlı olmuş başı sanki ve biraz boş kalmış aralar olsun dahada iyi olur kardeşim çalışmayla
teşekkür ederim kardeşim


crazycommando - 17.12.2011 13:01:56

Sayfalar:  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [4256]  [ 4257 ]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263]  [4264] 

Anket
metalcideli soruyor:
Brutal Sever Misiniz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.