|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız - AKOR
hepsi yanlış
Zefir - 17.12.2011 13:57:48
|
|
Adam yapmış işte demek ki bitek nirvana yapmıyomuş.
CasTieL* - 17.12.2011 13:55:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı ver 2 - TAB
hiç bir şey istiklal Marşımızı çalmak kadar gurur vermemişti bana,teşekkürler.
cccepccc - 17.12.2011 13:29:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye - AKOR
super olmuş akor hızlı çaldın mı aynaısı supersin kardeş
onur3392 - 17.12.2011 13:28:15
|
Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde gitaristata yazmıştı: eline,sesine sağlık kardeş başarılarının devamını dilerim. sesin de gayet güzel. çok teşekkürler
hakanhacki - 17.12.2011 13:27:57
|
Demolar - Pas (Soner Sarıkabadayı) - Çağdaş BOY
güzel olmuş...orjinal ritmde çalsaydın dahada güzel olurmuş..başarılı ;)
crazycommando - 17.12.2011 13:14:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana - TAB
27 Haziran 2011 Pazartesi tarihinde gitaristis yazmıştı: alışırm yazılan yerde el etme diye girmesi lazm ..d
el etme mi ?
casperr23 - 17.12.2011 13:05:57
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim
NaamLoVeR - 17.12.2011 13:04:10
|
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde togaykurtulus yazmıştı: akor geçişleri; akorlar arasında geçişleri yapmışsın çalış stili; herhangi bir stil yok, standart ritm basmışsın.. teşekkürler
crazycommando - 17.12.2011 13:02:29
|
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Erdi_256 yazmıştı: çok kopuk kalmış akorlar arası geçişler. Gitarı da vokali de pek beğenmedim. teşekkürler
crazycommando - 17.12.2011 13:02:18
|
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde mavii-42 yazmıştı: fena deil beğendm... teşekkürler
crazycommando - 17.12.2011 13:02:07
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde gaido yazmıştı: braz cık hızlı olmuş başı sanki ve biraz boş kalmış aralar olsun dahada iyi olur kardeşim çalışmayla teşekkür ederim kardeşim
crazycommando - 17.12.2011 13:01:56
|
|
|