Darga - 17.12.2011 18:10:43
GiTaR KralI - 17.12.2011 17:22:03
rojrock - 17.12.2011 17:18:36
GiTaR KralI - 17.12.2011 17:16:18
rojrock - 17.12.2011 17:14:13
semihvealp - 17.12.2011 17:05:51
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde emre_0044 yazmıştı:ara soloları nasıl atıyon
hakanhacki - 17.12.2011 16:47:31
kaynamayandarı - 17.12.2011 16:22:40
GiTaR KralI - 17.12.2011 16:20:05
ibrhm_krlı - 17.12.2011 16:18:30
09 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:01 Nisan 2011 Cuma tarihinde hotshot yazmıştı:buna ritim çıkarabilen war mı? a a y y a y hızlı ypnca oldu sanki
01 Nisan 2011 Cuma tarihinde hotshot yazmıştı:buna ritim çıkarabilen war mı?
GiTaR KralI - 17.12.2011 16:16:20
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:valla ben baya başarılı buldum kardeşim tebrikler...
Li Paris Man - 17.12.2011 16:10:46