Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [ 4255 ]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262] 
Anketler - En Sevdiğiniz Gitar Markası
Yamaha da sevilen bir marka...


Darga - 17.12.2011 18:10:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Merhaba Merhaba  - AKOR
kapo 4 de sanki ses şarkıya göre biraz ince kaçıyo


GiTaR KralI - 17.12.2011 17:22:03

iyi bir calısm ses de oderece yani


rojrock - 17.12.2011 17:18:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Merhaba Merhaba  - AKOR
arkadaşlar ritim nedir?


GiTaR KralI - 17.12.2011 17:16:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Aslan - Gulbang  - SÖZ
bu sarkınn tab ve akorunu yapabileninz varmı yapamadım 3 gündür


rojrock - 17.12.2011 17:14:13

Demolar - Teoman-O
bence cok güzel


semihvealp - 17.12.2011 17:05:51

Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde emre_0044 yazmıştı:
ara soloları nasıl atıyon
kanal kayıt programıyla soloları üzerine ekliyorum


hakanhacki - 17.12.2011 16:47:31

Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
çok güzel..


kaynamayandarı - 17.12.2011 16:22:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Bir Kadın Çizeceksin  - AKOR
arkadaşlar düzgün bir ritim çıkara bilen varmı emeğe saygı ama herkes uydurmuş düzgün bir ritim çıkarırsanız iyi olur


GiTaR KralI - 17.12.2011 16:20:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Son Mektup  ver 2 - AKOR
ritimi çıkartamıyorum ben yardım edebilirmisiniz??


ibrhm_krlı - 17.12.2011 16:18:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Bir Kadın Çizeceksin  - AKOR
09 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:
01 Nisan 2011 Cuma tarihinde hotshot yazmıştı:
buna ritim çıkarabilen war mı?
a a y y a y hızlı ypnca oldu sanki
alakası yok be kardeş


GiTaR KralI - 17.12.2011 16:16:20

17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
valla ben baya başarılı buldum kardeşim tebrikler...
çok teşekkürler kardeşm eyvallah.


Li Paris Man - 17.12.2011 16:10:46

Sayfalar:  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [ 4255 ]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262] 

Anket
Firestarters soruyor:
Cort Z-40 Elektro Gitar Sizce Nasıl ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.