|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Dön ver 4 - AKOR
eline saglık cok iyi
H3qdshoT - 18.12.2011 22:44:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe ver 12 - TAB
insan tab koyuyorsa azıcık uğraşır be kardeşim iyi güzel de az daha uğraşabilirdin.
s.ergin84 - 18.12.2011 22:44:51
|
Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
Çok iyi tebrikler !
keslka - 18.12.2011 21:52:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Gecenin Yarısı - AKOR
Gm lerle A# yerini degisin yani Gm yerine A#, A# yerinede Gm basin.. yokse hersey tam olmus ellerine saglik
esragtr - 18.12.2011 21:38:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin - AKOR
kardşim güzel olmuş intro tabda doğru ama sondaki ara soloyuda yazarsan tam olucak bekliyorum tamammı ?
akustik16 - 18.12.2011 20:58:15
|
Demolar - Emre Aydın - Git_Akustik
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: acaip gain var artı sol kanalda vokal yok artı vokal acaip özenti.. taklidci olma kendin ol biraz :D Elimizden gelen bu olmuş kayıta haklısın sol kanalda ses yok. yeterince kendim söylemeye çalıştım aslında EMRE AYDIN vardı yanımda ama çaktırmamaya çalışmıştık olmadı işte anladın hemen :D
hsn_ - 18.12.2011 20:32:11
|
Demolar - Teoman Gönülçelen akustik
18 Ekim 2011 Salı tarihinde rockrolls yazmıştı: bence pinhaniyi çok dinliyor hasan :) işin aslı hiç dinlemem genede yorumunuza saygım sonsuz :)
hsn_ - 18.12.2011 20:24:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar - AKOR
arkadaşlar bunun ritimini söyleyebilir misiniz?. ben daha yeniym de bi yardımcı olursanız sevinirim.. =) bu arada ben ayy ayy falan ritimlerddn anlayamıyorum nedr yani bunlar bunu da açıklarmısınız?. bana hep 'van gelibolu kartal' gbi isimlerle öğretildi ritimler.. bana yardımcı olursanız sevinirim.. şimdiden teşekkürler.. =))
cxray - 18.12.2011 20:07:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Sad But True - TAB
ya arkadaş bu kadar alıntı olurmu be azcık el emeği http://tabs.ultimate-guitar.com/m/metallica/sad_but_true_tab.htm aynısı
#WhisPer - 18.12.2011 19:28:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gönülçelen - GP5
güzel olmuş
semihvealp - 18.12.2011 18:48:40
|
|
full detone kardeşim hiçmi kulak denen bişey yok .
GtARIsTTTtt - 18.12.2011 18:35:49
|
Anketler - En iyi erkek vokal kimdir?
blade20_1 katılıyorum kardeşim. 1.si Emre Aydın'ın konserine gittiğimde ondan çok şarkıyı insanla söylüyo. Adamın canlı müzikte sesi bence o kadar da iyi değil. Ferman Akgül başarılı bir solist aynı şekilde Kaan,Hayko ve Ogün gibi. Ama ben Teoman'ı hepsinden bi kaç gömlek üstün buluyorum. Müziği bırakması gerçekten beni üzdü. Umarım bu sayılan sanatçılar gibi yerlerine bi o kadar iyi insanlar gelebilir ..
Rodrigoo - 18.12.2011 18:00:56
|
|
|