Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4234]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [ 4241 ]  [4242]  [4243]  [4244]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248] 
Demolar - Pull me Under (klavye solo)
eline sağlık, başarılar :)


ozan kırarslan - 20.12.2011 12:31:06

Süper ŞARKI.. :D


AykutF - 20.12.2011 12:04:50

Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Donquixote yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
bu ne yaa tam özenti işi..
gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D
Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan
özentisin gitarında çok zayıf. başarılar
cal koy seninkinide gorelim senin gibi soytarilari cok girduk
yorum yapmak için aynı şarkıyı çalmak gerekmiyor.
benimkini görmek istiyorsan özelden yaz!


Donquixote - 20.12.2011 11:56:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  ver 5 - AKOR
Herşey süper çalabiliyorum ama. Kafama şu takıldı "Cadd9" bunu açıklayabilir misiniz :)


AykutF - 20.12.2011 11:51:52

Demolar - Hep seni düşündüm (kendi bestem)
20 Aralık 2011 Salı tarihinde dariius yazmıştı:
sanırım slow pop seviyorsun ne diyeyim tarzına göre güzel parça...helal
evet slow pop severim en çok,teşekkürler


hakanhacki - 20.12.2011 11:44:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - AKOR
20 Aralık 2011 Salı tarihinde alibabam yazmıştı:
uye olup araniza katilmamin serefine iste size Mustafa CECELi orjinel akorlar....paylasimlarimin devami gelecek insallah.
***ilginizi cekmek isterim:::
youtube da dinledigim kayitlarin hicbirinde gecis kismi yapilmamis, hicbir sitede de gecis kismi yazilmamis hatta hepsinde akorlar yanlis yazilmis...


Fm Cm C#Maj7 Cm
Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun
C#Maj7 Cm Bm Cm
Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun
Fm Cm C#Maj7 Cm
Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm
C#Maj Cm Bm Cm
Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm



Fm Cm C#Maj7 Cm
Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun

C#Maj7 Cm Bm Cm
Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun
Fm Cm C#Maj7 Cm
Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm

C#Maj7 Cm Bm Cm
Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm



Gecis Cm Bm Em



Fm Cm D#
Ne olur dön geri sevindirme elleri
C# Bm Cm
Boz bu mühürünü, kara büyüleri
Fm Cm D#
Sensiz olmaz, Sensizlik anlatılmaz
C#Maj7 Bm Cm
Hep eksik diyorum ya, O bile az…

C#Maj7 Bm Cm
Hani eksik diyorum ya o bile az

yalniz nekadar uzerinde durduysam ve akorlarin degistikleri yerleri tam hecelerinde yazdiysam da,,,gonderdikten sonra akorlarin degistikleri hecelerin yerleri oynamis...bunu gozonunde bulundurmanizi rica ederim....benden kaynaklana bir problem degil... basarilar.


alibabam - 20.12.2011 04:14:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - AKOR
uye olup araniza katilmamin serefine iste size Mustafa CECELi orjinel akorlar....paylasimlarimin devami gelecek insallah.
***ilginizi cekmek isterim:::
youtube da dinledigim kayitlarin hicbirinde gecis kismi yapilmamis, hicbir sitede de gecis kismi yazilmamis hatta hepsinde akorlar yanlis yazilmis...


Fm Cm C#Maj7 Cm
Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun
C#Maj7 Cm Bm Cm
Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun
Fm Cm C#Maj7 Cm
Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm
C#Maj Cm Bm Cm
Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm



Fm Cm C#Maj7 Cm
Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun

C#Maj7 Cm Bm Cm
Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun
Fm Cm C#Maj7 Cm
Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm

C#Maj7 Cm Bm Cm
Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm



Gecis Cm Bm Em



Fm Cm D#
Ne olur dön geri sevindirme elleri
C# Bm Cm
Boz bu mühürünü, kara büyüleri
Fm Cm D#
Sensiz olmaz, Sensizlik anlatılmaz
C#Maj7 Bm Cm
Hep eksik diyorum ya, O bile az…

C#Maj7 Bm Cm
Hani eksik diyorum ya o bile az


alibabam - 20.12.2011 04:10:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bize Kıyma  ver 2 - AKOR
yok kardeş doğru yapmışsın diyez olacaklar


demirhan970486 - 20.12.2011 02:00:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani  - AKOR
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Znx yazmıştı:
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
23 Ekim 2009 Cuma tarihinde uTc yazmıştı:
bat_hu | 24 Ağustos 2009 Pazartesi 21:33
bu akorlara yanlış diyen arkadaşlar gitar çalmayı biliyorlar mı acaba? yoksa sadece Am, Em, D gibi notalardan mı ibaret gitar çalmaları? %100 doğru olmuş akorlar çok tebrik ediyorum.

aynen öyle tam oturuyor süper ^^
Herkes annesinin karnından gitar öğrenmiş doğmuyor . o yüzden o akorları bilmeyenleri aşşalamaya hiçç hakkınız yok böbürlenmekle adam olunmuyor ..
Sorun şu ki, acemi arkadaşların çalamadığı her şarkıya "Berbat ötesi, olmamış" demesinden kaynaklanıyor bu tür yorumlar. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp şu akorları biraz araştırıp çalmaya çalışırsanız doğrumu değil mi hem bunu iyice öğrenmiş olursunuz hemde yeni bir akoru tanımış olursunuz.
bu parçanın akorları hiçbir internet sitesinde yok mademki sen gitar çalmayı biliyorsun benim yaptığım gibi aç youtube dan cover yapan birini ellerini takip ederek bul sonra bak bakayım orjinal mi bunlar değil mi


danyal1453 - 20.12.2011 00:55:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani  - AKOR
20 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde Tippo yazmıştı:
Sadece Em kısmı dogru ..
O kısım da yanlış :)


danyal1453 - 20.12.2011 00:54:05

Demolar - Aslı-Tüm Şehir Ağladı..Keslka/Gök..
mükemmel olmuş :)


guitarbr - 20.12.2011 00:43:22

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
bi müziği orjinal haliyle babamı koysam aylarca uğraşır yine de çalar..önemli olan kendi ellerinden kanından birşeyleri hisetirebilmektir kulaklara ki çok farklı güzel bi yorum bence ellerine ve yüreğine sağlık ;)


dariius - 20.12.2011 00:36:01

Sayfalar:  [4234]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [ 4241 ]  [4242]  [4243]  [4244]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248] 

Anket
biggestrock soruyor:
Dünyanın gelmiş geçmiş en büyük klasik eser(gitar) bestecisi ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,18 saniye.