|
|
Demolar - Pull me Under (klavye solo)
eline sağlık, başarılar :)
ozan kırarslan - 20.12.2011 12:31:06
|
|
Süper ŞARKI.. :D
AykutF - 20.12.2011 12:04:50
|
Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Donquixote yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu ne yaa tam özenti işi.. gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan özentisin gitarında çok zayıf. başarılar cal koy seninkinide gorelim senin gibi soytarilari cok girduk yorum yapmak için aynı şarkıyı çalmak gerekmiyor. benimkini görmek istiyorsan özelden yaz!
Donquixote - 20.12.2011 11:56:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin ver 5 - AKOR
Herşey süper çalabiliyorum ama. Kafama şu takıldı "Cadd9" bunu açıklayabilir misiniz :)
AykutF - 20.12.2011 11:51:52
|
Demolar - Hep seni düşündüm (kendi bestem)
20 Aralık 2011 Salı tarihinde dariius yazmıştı: sanırım slow pop seviyorsun ne diyeyim tarzına göre güzel parça...helal evet slow pop severim en çok,teşekkürler
hakanhacki - 20.12.2011 11:44:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik - AKOR
20 Aralık 2011 Salı tarihinde alibabam yazmıştı: uye olup araniza katilmamin serefine iste size Mustafa CECELi orjinel akorlar....paylasimlarimin devami gelecek insallah. ***ilginizi cekmek isterim::: youtube da dinledigim kayitlarin hicbirinde gecis kismi yapilmamis, hicbir sitede de gecis kismi yazilmamis hatta hepsinde akorlar yanlis yazilmis...
Fm Cm C#Maj7 Cm Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun C#Maj7 Cm Bm Cm Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun Fm Cm C#Maj7 Cm Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm C#Maj Cm Bm Cm Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm
Fm Cm C#Maj7 Cm Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun
C#Maj7 Cm Bm Cm Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun Fm Cm C#Maj7 Cm Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm
C#Maj7 Cm Bm Cm Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm
Gecis Cm Bm Em
Fm Cm D# Ne olur dön geri sevindirme elleri C# Bm Cm Boz bu mühürünü, kara büyüleri Fm Cm D# Sensiz olmaz, Sensizlik anlatılmaz C#Maj7 Bm Cm Hep eksik diyorum ya, O bile az… C#Maj7 Bm Cm Hani eksik diyorum ya o bile az
yalniz nekadar uzerinde durduysam ve akorlarin degistikleri yerleri tam hecelerinde yazdiysam da,,,gonderdikten sonra akorlarin degistikleri hecelerin yerleri oynamis...bunu gozonunde bulundurmanizi rica ederim....benden kaynaklana bir problem degil... basarilar.
alibabam - 20.12.2011 04:14:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik - AKOR
uye olup araniza katilmamin serefine iste size Mustafa CECELi orjinel akorlar....paylasimlarimin devami gelecek insallah. ***ilginizi cekmek isterim::: youtube da dinledigim kayitlarin hicbirinde gecis kismi yapilmamis, hicbir sitede de gecis kismi yazilmamis hatta hepsinde akorlar yanlis yazilmis...
Fm Cm C#Maj7 Cm Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun C#Maj7 Cm Bm Cm Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun Fm Cm C#Maj7 Cm Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm C#Maj Cm Bm Cm Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm
Fm Cm C#Maj7 Cm Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun
C#Maj7 Cm Bm Cm Tenimde terin eksik,Gelde bir dokun Fm Cm C#Maj7 Cm Gecelerden uykum eksik,Yüzden tebessüm
C#Maj7 Cm Bm Cm Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm
Gecis Cm Bm Em
Fm Cm D# Ne olur dön geri sevindirme elleri C# Bm Cm Boz bu mühürünü, kara büyüleri Fm Cm D# Sensiz olmaz, Sensizlik anlatılmaz C#Maj7 Bm Cm Hep eksik diyorum ya, O bile az… C#Maj7 Bm Cm Hani eksik diyorum ya o bile az
alibabam - 20.12.2011 04:10:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bize Kıyma ver 2 - AKOR
yok kardeş doğru yapmışsın diyez olacaklar
demirhan970486 - 20.12.2011 02:00:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani - AKOR
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Znx yazmıştı:
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
23 Ekim 2009 Cuma tarihinde uTc yazmıştı: bat_hu | 24 Ağustos 2009 Pazartesi 21:33 bu akorlara yanlış diyen arkadaşlar gitar çalmayı biliyorlar mı acaba? yoksa sadece Am, Em, D gibi notalardan mı ibaret gitar çalmaları? %100 doğru olmuş akorlar çok tebrik ediyorum.
aynen öyle tam oturuyor süper ^^ Herkes annesinin karnından gitar öğrenmiş doğmuyor . o yüzden o akorları bilmeyenleri aşşalamaya hiçç hakkınız yok böbürlenmekle adam olunmuyor .. Sorun şu ki, acemi arkadaşların çalamadığı her şarkıya "Berbat ötesi, olmamış" demesinden kaynaklanıyor bu tür yorumlar. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp şu akorları biraz araştırıp çalmaya çalışırsanız doğrumu değil mi hem bunu iyice öğrenmiş olursunuz hemde yeni bir akoru tanımış olursunuz. bu parçanın akorları hiçbir internet sitesinde yok mademki sen gitar çalmayı biliyorsun benim yaptığım gibi aç youtube dan cover yapan birini ellerini takip ederek bul sonra bak bakayım orjinal mi bunlar değil mi
danyal1453 - 20.12.2011 00:55:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani - AKOR
20 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde Tippo yazmıştı: Sadece Em kısmı dogru .. O kısım da yanlış :)
danyal1453 - 20.12.2011 00:54:05
|
Demolar - Aslı-Tüm Şehir Ağladı..Keslka/Gök..
mükemmel olmuş :)
guitarbr - 20.12.2011 00:43:22
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
bi müziği orjinal haliyle babamı koysam aylarca uğraşır yine de çalar..önemli olan kendi ellerinden kanından birşeyleri hisetirebilmektir kulaklara ki çok farklı güzel bi yorum bence ellerine ve yüreğine sağlık ;)
dariius - 20.12.2011 00:36:01
|
|
|