21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde casperr23 yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde sahinozan yazmıştı: ritim 6/8 A AY AY diye çalabilirsiniz yada arpej olarak pimami
arkadaşım o 3/4 luk rıtım a ayay bu 3/4 luk rıtım 6/8 lik degıl
Çok bilmiş gibi konuşuyorsun ama 3/4 lük le 6/8 zaten aynı değerde ritimler... 3/4 lük aay yada ayy gibi çalındımı vals tarzına daha yakın oluyor bu 6/8 likte bizim türk müziğine daha uyuyor bence...
16 Aralık 2010 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: İntro kapo 2 de Em-am-D-Em x2 >>D akorundan Em Ye geçerken Kalın mi telinde 3-2-0 ŞekLindede süsleme var..
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Pencere ver 2 - AKOR
çok yoruldum'un üstündeki EM G olacak. onun dışında sıkıntı yok. transpozeli hali, orijinal değil.