Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [ 4234 ]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241] 
ritim olmamış pena kullanma bence :D


bynar - 21.12.2011 16:17:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gözlerime Çizdim Seni  - AKOR
ses tonu güzel olmuş ama bu şarkıyı erkekler transpoze etmeden söyleyemez bence...


sahinozan - 21.12.2011 16:15:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Furkan Kızılay - Aşksın Sen  - TAB
bu yanlış deilmi ??


b3rq@y26 - 21.12.2011 15:45:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Öyle Sarhoş Olsam Ki  ver 2 - AKOR
ritmi ne ?


Crazy Bat - 21.12.2011 15:34:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Bingöl - Turnalar  ver 2 - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde casperr23 yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde sahinozan yazmıştı:
ritim 6/8 A AY AY diye çalabilirsiniz yada arpej olarak pimami
arkadaşım o 3/4 luk rıtım a ayay bu 3/4 luk rıtım 6/8 lik degıl
Çok bilmiş gibi konuşuyorsun ama 3/4 lük le 6/8 zaten aynı değerde ritimler... 3/4 lük aay yada ayy gibi çalındımı vals tarzına daha yakın oluyor bu 6/8 likte bizim türk müziğine daha uyuyor bence...


sahinozan - 21.12.2011 15:28:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  ver 9 - TAB
bi kaç hata var ama ellerine sağlık kardeş!...


zDumanForEverz - 21.12.2011 15:18:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Hatun  - TAB
ellerine sağlık bencede çokk güzell ve çok kolayy bi parça :D


zDumanForEverz - 21.12.2011 15:02:24

tebrik ederim başarılı :)


gtrstokan - 21.12.2011 14:53:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
16 Aralık 2010 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
İntro kapo 2 de Em-am-D-Em x2 >>D akorundan Em Ye geçerken Kalın mi telinde 3-2-0 ŞekLindede süsleme var..
guzel


casperr23 - 21.12.2011 14:26:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Pencere  ver 2 - AKOR
çok yoruldum'un üstündeki EM G olacak. onun dışında sıkıntı yok. transpozeli hali, orijinal değil.


exception - 21.12.2011 14:18:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Piiz - Vazgeç Gönül  ver 2 - GP5
başarılı


burakktn - 21.12.2011 14:15:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Bingöl - Turnalar  ver 2 - AKOR
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde sahinozan yazmıştı:
ritim 6/8 A AY AY diye çalabilirsiniz yada arpej olarak pimami
arkadaşım o 3/4 luk rıtım a ayay bu 3/4 luk rıtım 6/8 lik degıl


casperr23 - 21.12.2011 14:01:43

Sayfalar:  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [ 4234 ]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241] 

Anket
bilaldurmus81 soruyor:
Anıl Durmuş Mu Yoksa Onur Koç Mu ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.