Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [4234]  [ 4235 ]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [4242] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Arada Sırada  ver 2 - AKOR
ritmi ne?


casperr23 - 21.12.2011 13:43:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Balık  - TAB
aga ellerine sağlık da ben daha yeniyim :( pek iyi çalamıyorum


zDumanForEverz - 21.12.2011 13:35:06

Demolar - sezenler olmuş
ağzına sağlık..


zamansızım - 21.12.2011 12:21:36

Demolar - Pull me Under (klavye solo)
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde kutay1 yazmıştı:
waow :)
eyvallah ;)


Donquixote - 21.12.2011 11:56:03

Haberler - Amy Winehouse Londra'daki evinde ölü bulundu
tupac ve m. jackson gibi oldugu soyleniyor.


patron1991 - 21.12.2011 11:56:00

Anketler - Gitarda En Hoşunuza Giden Akor?
cm# mi o ne la c#m olmasın :D en sevdiğim akor ise hepsini seviyorum


orkun44 - 21.12.2011 11:40:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  - AKOR
bu şarkının solo kısmı;
do si la si do si la sol fa fa la la si sol fa mi-Doo mimi re do si la fa la la sol fa mi şarkı hep ince gidiyor(2.0 2.3 1.0 gibi ama fa notaları 4.3) yardımcı olabilmişimdir umarım


545454 - 21.12.2011 11:31:22

Demolar - Can Demirkıran-Sana Git Diyemem
güzel söylemişsin http://www.akormerkezi.com/onur-sana-git-diyemem_video-izle-jjdjnh.html bak bunuda dinle süper söylüyor :)


kutay1 - 21.12.2011 11:03:06

Demolar - mehmet - kurşun
çok hızlı gitmişin biraz yavaş gitseydin güzel olurdu =)


kutay1 - 21.12.2011 11:01:02

Demolar - Papatya (Teoman)
waow :) çok güzel. başarılar dilerim :)


kutay1 - 21.12.2011 10:57:25

Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
arpejle girseydin güzel olurdu. bariscapt sana yine katılıyorum :D sesini bayağı zorlamış


kutay1 - 21.12.2011 10:55:31

bencede 2 aya göre iyi :) başarılar polo95


kutay1 - 21.12.2011 10:52:51

Sayfalar:  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [4234]  [ 4235 ]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [4242] 

Anket
mehmetkoc soruyor:
Ibanez G5ECE almayı düşünüyorum ne dersiniz ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.