|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar - AKOR
ritim ????
5ercan U. - 21.12.2011 19:21:04
|
Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
sesinin üstüne biraz daha düş daha iyi sonuçlar elde edeceksin
caesz - 21.12.2011 19:16:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
ritmi ayy ayy ayay
ToLga. - 21.12.2011 19:06:38
|
Sesin biraz ince kalmış tranpoze etseydin akorları :) Ama güzel.
Tolga98 - 21.12.2011 19:01:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Özlem Tekin - Dağları Deldim - TAB
Bazzercim canım arkadaşım bencede senin yaptığın daha doğru ama senin tabındaki D-2 D-3 olsa daha iii olmaz mı?
irmik98 - 21.12.2011 18:51:48
|
Demolar - sezenler olmuş
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde zamansızım yazmıştı: ağzına sağlık.. teşekkürler
hakanhacki - 21.12.2011 18:09:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam - TAB
03 Ağustos 2008 Pazar tarihinde leke yazmıştı: e---------2--0--------0-----------0--------------2--0----------0------------------00-------<br/> b----0------------3-------2---3-------2---0--------------3-----------2-----3---------------<br/> <br/> e---------2--0--------0-----------0---------------------------------------------<br/> b----0------------3-------2---3-------2---0------3---2---0--3-------2-0--0---<br/> <br/> e------------45454545454545h7--------45454545-------------10----9----7-------<br/> b-----0-----------------------------------------------------------------------------------------<br/> <br/> e----------454545454545p4-----2----2--0-------0-------------------------------<br/> b-------0-----------------------------------------------3---------2-----00-------------------- <br/> <br/> arkadaş harika olmuş
kamil87 - 21.12.2011 18:01:15
|
|
eski şarkılarınıda dinledim senin onlarda güzel ama aralarından en güzeli buydu :))
qxel - 21.12.2011 17:17:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Can Özüm - AKOR
RITIM ne??????????????????????
melin hande - 21.12.2011 16:46:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Orkid Reklam Müziği - AKOR
Böyle bi şarkı var zaten sandece orkid reklamında kullanmışlar, adı da çocuk da yaparım kariyer de. Orkid müziği değil yani . Nilin şarkısı .
miss0wiwi - 21.12.2011 16:43:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Bir Bilseydin ver 2 - AKOR
GERÇEKTEN SÜPER
VincentPrice - 21.12.2011 16:38:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Keremcem - Aşk Bitti ver 2 - AKOR
Sizde kulak mı yok arkadaşlar gayet doğru emeğe saygı !
ZacK. - 21.12.2011 16:26:30
|
|
|