Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [ 4229 ]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [4234]  [4235]  [4236] 
Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde akustik16 yazmıştı:
keşke 2 gitar çalsaydınız biride solo girseydi daha iyi olurdu ama yinede iyisin iyi :)
eyvallah sağol dostum, 2. de olsa aslında fena olmaz..:)


cao_boy - 22.12.2011 13:02:54

başarılı tebrikler dostm.


Li Paris Man - 22.12.2011 13:02:32

Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gitar... yazmıştı:
güzl de biraz kesik kesik olmuş... belkı de kayıttandr bılemıyorum.
kesik kesik kısmını anlamadım ama sağolasın yorum için..


cao_boy - 22.12.2011 13:01:53

Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde vampır_cansu yazmıştı:
eyvalah ;)
eyvallah..:)


cao_boy - 22.12.2011 13:01:06

Demolar - Çakıl Taşları (Şebnem Ferah) - Çağdaş BOY
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde GtrstKadın yazmıştı:
sitede yok galiba
vardır sitede mutlaka akorlar kısmında..


cao_boy - 22.12.2011 13:00:42

Demolar - Çakıl Taşları (Şebnem Ferah) - Çağdaş BOY
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
Güzel çalışma :) akorları sitede varmı yoksa verebilirmisin sana zahmet :)
teşekkürler..:) akorlar Em - F - G - F şeklinde gidiyo..
bir tek ''aaaddeetaaa'' kısmında Am var diye hatırlıyorum..


cao_boy - 22.12.2011 13:00:23

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde kutay1 yazmıştı:
abi valla süper söylüyorsun her gün dinliyorum. Başarılar dilerim... :)
sağol kardeşim..;)


cao_boy - 22.12.2011 12:59:11

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
huuuuu çok gzl ritim ve arpej olarak ne kullandın şarkıyı çalrken???bu arada gerçekten çok gzl bravooooooooooo!!!!!!!!!!!! :D
çok teşekkür ederim.. güzel ritim ve arpej bence de.. bi absolut mandrin-red bull kullandım..:)


cao_boy - 22.12.2011 12:58:55

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde Beşiktaşlı. yazmıştı:
Tebrikler güzel olmuş.. :)
sağol beşiktaşlı..:)


cao_boy - 22.12.2011 12:57:36

bence güzel olmuş kardeşm:)tebrikler çok amatör demoda falan değil ses rengin gayet iyi biraz daha öne çıkarmaya çalışsan sesini daha güzel olabilir dostm iyi çalışmalar.


Li Paris Man - 22.12.2011 12:45:43

21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde MesutF yazmıştı:
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Donquixote yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde MesutF yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı:
ya bu şarkı nerde çaldı hangi tv saçmalığınızda populer olduda böyle tüm özenti yeteneksiz apaciler şiir okur gibi anırıyo burda.?
1.si ben apaçi değilim
2.si beğenmemiş olabilirsin bu senin görüşün
ama bunu gelipte burda hakaret eder gibi söylemene gerek yok... tv de çıkmadan önce de bu şarkıyı biliyordum the civil wars ı severim
ayrıca katılıyorum hatalarım var ki zaten okuman varsa eğer bölüm başlığında kocaman AMATÖR DEMOLAR yazıyor. şunu da belirtmeliyim şiir okumak da bir sanattır onu aşağılamak sana düşmez ve her şarkı şiirdir aslında. eleştirmenin de bir haddi vardır haddimizi aşmayalım lütfen.
ama tv de çıktıgı zaman burda eklemişsin,,, bu sebeble geri kalan mavraları başkasına anlat özenti genç
Bak her şeyi bilen, herkesten üstün olan marjinal genç. tv diye bir şeyin varlığını inkar edemezsin. kimin neye özenip özenmediğine sen karar veremezsin. sen olduğunu zannettiğin yerde değilsin. Özentilik yapan insanlar bellidir. Seviyesiz insanlar da bellidir ki sen bunlardan birisin. Benim özenti olup olmadığıma gelince ben özenti değilim bu şarkıyı dinlerken zevk aldım kendim de yorumlamak istedim ve yorumladım. Özenti dediğin insanlar , kendi kültürünü hiçe sayan -mesela hayatı boyunca içki içmeyip üniversiteye geldiğinde sırf ortam olsun diye geçmişini kültürünü hiçe sayanlardır- dünyadan bir haber hayatı onun bunun yönlendirmesiyle yaşayanlardır ve sen de başkalarını ezerek kendi egosunu tatmin etmeye çalışan belki özenti değil ama kişiliksiz eziğin tekisin. bunu içindeki o tatminsizlik ve huzursuzluktan anayabilirsin. sana tavsiyem bir ana önce gerçeği görmen, yıkıcı ve kendini kaf dağında zanneden seviyesiz yorum ve eleştiriler yerine -eğer varsa- müzik bilginle insanlara yapıcı tavsiyelerde bulunman.
bu kadar telaş yapmanıza erek yok gençler :)
tanım yapmana gerek yok bu özentilik acizlikden başka birşey değil.
populer kültürün malzemesi olup üstüne yeteneksizliğini katıp bi paylaşım yapıyosan hertürlü yoruma açık olacaksın.


Donquixote - 22.12.2011 11:45:53

Anketler - İyi Gitar Çalıyor Ama Çocuğu Kimse Tanımıyor Bu Çocuk Ne Yapsın?
ne amaçla müzikle uğraştığına göre değişir..


Y a - 22.12.2011 04:33:40

Sayfalar:  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [ 4229 ]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [4234]  [4235]  [4236] 

Anket
ahmet061 soruyor:
Manga Nasıl Bir Gruptur











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.