|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin ver 5 - AKOR
20 Aralık 2011 Salı tarihinde by_CEA yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde AykutF yazmıştı: Herşey süper çalabiliyorum ama. Kafama şu takıldı "Cadd9" bunu açıklayabilir misiniz :) http://www.jguitar.com/chordsearch?chordsearch=cadd9
kolay bi akordur sadece işaret parmağını C akorundaki halinde iken kaldırıp onun yerine serçe parmağınla 3. perdedeki 2. tele basacaksın teşekkürler ;)
AykutF - 22.12.2011 22:05:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın ver 4 - AKOR
C#m basamıyorum ya :/
AykutF - 22.12.2011 22:04:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Acıtmıyor Sevdan - AKOR
Ritim ' aayKyay' olacak arkadaslar. 4/4 ama kapatma var icinde. Bilmeyenler icin 'K = kapatma'
Modell - 22.12.2011 22:02:51
|
|
biraderim sanırım dalga geçmişsin . daha ciddi olmalısın . başarılar...
etiler33 - 22.12.2011 21:37:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Yaprağın Kaderi ver 3 - AKOR
guzel olmus elıne saglık
gıtarpro07 - 22.12.2011 21:22:49
|
Demolar - Teoman-Rüzgar gülü..kEsLka/GöK.
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde cimcimac yazmıştı: Güzel çalışma. Sesiniz de güzel. Paylaşım için teşekkürler. teşekkür ederim...
keslka - 22.12.2011 21:20:33
|
|
olumlu yada olumsuz tüm yorumlar için teşekkürler :))
as_ - 22.12.2011 21:12:03
|
Demolar - Model - Bir Melek Vardı (Nakarat Amatör Kayıt)
voka güzel olmuş ama gitarın akoru fena bozuk (:
Erdi_256 - 22.12.2011 21:11:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Sevdanın Son Vuruşu - AKOR
normaldir algılamaları bu şarkı çünkü genel bilinen mi yada la akorlarıyla değil 7. perdedeki Mim ile yani bareli Mim başlamayı deneyin bakalım birde öyle ses alın ordaki Si (B) akoru oturmamış diyen arkadaş bence otursun doğru akoru bulsun kendince :) gayet güzel olmuş eline sağlık hocam
7. perdede ki Mim Em 8. perdede ki Do C 7. perdedeki Si B 5. Perdedeki Lam Am
Bunlarla çalmayı deneyin derim.
zorwelet - 22.12.2011 21:09:34
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Donquixote yazmıştı: seni seni :D altyapı güzel olmuş ama sesin rezalet ötesi çok kasmıssın ama bu gerçeği değiştirmiyor.
ses kalitesi harika kardeş sen herhalde farkında değilsin bunun. gerçekden mükkemmel olmuş ama demo :) demoların içinde en iyisi diyebilirim. Başarılarının devamını dilerim.
gitarist67e - 22.12.2011 20:58:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba - AKOR
ritim yok arkadaşlar arpej süper. 4/4lük p amiami
KnightOnline - 22.12.2011 20:57:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hande Yener - Havaalanı - AKOR
sesine göre kapo şart değil
flomena - 22.12.2011 20:54:04
|
|
|