Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4212]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [ 4219 ]  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 2 - AKOR
04 Eylül 2009 Cuma tarihinde Makaweli71 yazmıştı:
04 Eylül 2009 Cuma tarihinde afok yazmıştı:
08 Mayıs 2009 Cuma tarihinde Makaweli71 yazmıştı:
G7 ye gerek yok haluk o kdr kasmıyor şarkı bestelerken =)
bence senın gıtar calmana gerek yok
valla bence seninde böyle gereksiz yorumşlar yapmaya ihtiyacın yok G7 yerine G basarsn yeter

=)
adam doğru solemiş :)


ahmedy00 - 23.12.2011 18:26:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Zuhal Olcay - Ankara'da Aşık Olmak  - AKOR
Am C E Am )

Ankara'dan bir kuş uçtu güneye doğru ) 2

Am C E Am )

Kanatlarında sevdanın kar bulutları )

C G E )

Sözlerin bugün kırık,umarsız,kördüğüm )

Dm Am E Am ) N

Ankara'da aşık olmak zor iki gözüm. )


@SUPERSONIC - 23.12.2011 18:24:55

Anketler - Şebnem Ferah'ın En İyi Albümü Sence Hangisi?
Sana fikrini soran olmadı zaten..


azerbaycan - 23.12.2011 18:13:32

23 Aralık 2011 Cuma tarihinde rogueee yazmıştı:
çokkkk iyi.tebrikler ;)
teşekkürler (:


Erdi_256 - 23.12.2011 17:57:22

23 Aralık 2011 Cuma tarihinde SeRR@ yazmıştı:
Çookkk Güzelll olmuş.................
çook teşekkür ederimm..


Erdi_256 - 23.12.2011 17:56:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem  - TAB
gayet iyi


Gitaristimmm - 23.12.2011 17:54:30

çokkkk iyi.tebrikler ;)


rogueee - 23.12.2011 17:41:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Zuhal Olcay - Ankara'da Aşık Olmak  - AKOR
nakarat yalnis


@SUPERSONIC - 23.12.2011 17:28:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Fotoğraf  ver 2 - TAB
çok güzel olmus dostum...
birşey rıca edecektım acaba onu yazabılırmısın bılmıyorum ama bu sarkının ortasındaki soloyu yazabılırmısın dostum


hayalet55 - 23.12.2011 17:28:37

Demolar - Model-Bir Melek Vardı
aa ben böyle bişe yazmadım.. nerden çıktı bu yorum :/


12345687 - 23.12.2011 17:14:59

Güzelde kardeş mikrofon biraz cızırtı cıkarmış çok bağırdığın için. yoksa bir eksiği yok 10 numara


gitarist67e - 23.12.2011 17:02:09

çok güzel bi şarkı


XxBeTüLxX - 23.12.2011 16:57:28

Sayfalar:  [4212]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [ 4219 ]  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226] 

Anket
alp245 soruyor:
Bass Gitar Alacak olsanız hangi markayı tercih edersiniz?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.