|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara ver 2 - AKOR
04 Eylül 2009 Cuma tarihinde Makaweli71 yazmıştı:
04 Eylül 2009 Cuma tarihinde afok yazmıştı:
08 Mayıs 2009 Cuma tarihinde Makaweli71 yazmıştı: G7 ye gerek yok haluk o kdr kasmıyor şarkı bestelerken =) bence senın gıtar calmana gerek yok valla bence seninde böyle gereksiz yorumşlar yapmaya ihtiyacın yok G7 yerine G basarsn yeter
=) adam doğru solemiş :)
ahmedy00 - 23.12.2011 18:26:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zuhal Olcay - Ankara'da Aşık Olmak - AKOR
Am C E Am )
Ankara'dan bir kuş uçtu güneye doğru ) 2
Am C E Am )
Kanatlarında sevdanın kar bulutları )
C G E )
Sözlerin bugün kırık,umarsız,kördüğüm )
Dm Am E Am ) N
Ankara'da aşık olmak zor iki gözüm. )
@SUPERSONIC - 23.12.2011 18:24:55
|
Anketler - Şebnem Ferah'ın En İyi Albümü Sence Hangisi?
Sana fikrini soran olmadı zaten..
azerbaycan - 23.12.2011 18:13:32
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde rogueee yazmıştı: çokkkk iyi.tebrikler ;) teşekkürler (:
Erdi_256 - 23.12.2011 17:57:22
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde SeRR@ yazmıştı: Çookkk Güzelll olmuş................. çook teşekkür ederimm..
Erdi_256 - 23.12.2011 17:56:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem - TAB
gayet iyi
Gitaristimmm - 23.12.2011 17:54:30
|
|
çokkkk iyi.tebrikler ;)
rogueee - 23.12.2011 17:41:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zuhal Olcay - Ankara'da Aşık Olmak - AKOR
nakarat yalnis
@SUPERSONIC - 23.12.2011 17:28:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Fotoğraf ver 2 - TAB
çok güzel olmus dostum... birşey rıca edecektım acaba onu yazabılırmısın bılmıyorum ama bu sarkının ortasındaki soloyu yazabılırmısın dostum
hayalet55 - 23.12.2011 17:28:37
|
Demolar - Model-Bir Melek Vardı
aa ben böyle bişe yazmadım.. nerden çıktı bu yorum :/
12345687 - 23.12.2011 17:14:59
|
|
Güzelde kardeş mikrofon biraz cızırtı cıkarmış çok bağırdığın için. yoksa bir eksiği yok 10 numara
gitarist67e - 23.12.2011 17:02:09
|
|
çok güzel bi şarkı
XxBeTüLxX - 23.12.2011 16:57:28
|
|
|