24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde buchos yazmıştı:Biraz daha yavaş söyleseydın daha iyi olurdu :D ama gayet basarılı 3 aya göre :D
AykutF - 24.12.2011 12:44:36
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:bence yeni başlayan biri için iyi olmuş geliştirirsin kendini
AykutF - 24.12.2011 12:44:19
buchos - 24.12.2011 12:30:44
Batumrock - 24.12.2011 12:18:21
Batumrock - 24.12.2011 12:17:37
qreen87 - 24.12.2011 12:12:40
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı:akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz.Dm ----- Cm#Am ----- Gm#C ----- BBb ----- A
EaGleSs - 24.12.2011 11:56:00
LetMeLoveYou - 24.12.2011 11:36:46
G1TAR - 24.12.2011 11:25:25
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AykutF yazmıştı:Sürekli deniyorum da C#m yerine E daha hoş oluyor sanki ?
by_CEA - 24.12.2011 10:56:37
by_CEA - 24.12.2011 10:53:53
by_CEA - 24.12.2011 10:52:50