Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [ 4212 ]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219] 
Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde buchos yazmıştı:
Biraz daha yavaş söyleseydın daha iyi olurdu :D ama gayet basarılı 3 aya göre :D
Sagolasın bi dahakine inşallah :)


AykutF - 24.12.2011 12:44:36

Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
bence yeni başlayan biri için iyi olmuş geliştirirsin kendini
Çok teşekkür ederim ;) Senden dinleyip çalıyorum hocam :P


AykutF - 24.12.2011 12:44:19

Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
Biraz daha yavaş söyleseydın daha iyi olurdu :D ama gayet basarılı 3 aya göre :D


buchos - 24.12.2011 12:30:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Denizde Kararti Var  - AKOR
bidee şarkı akoru yazmaya başlamadan önce kulaklarını sildir öyle yaz akoru


Batumrock - 24.12.2011 12:18:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Denizde Kararti Var  - AKOR
şarkının akorunu yazan kişi acaba şarkıyı neresiyle dinledi merak ediyorum


Batumrock - 24.12.2011 12:17:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkant - Samanyolu  ver 2 - TAB
Vasat.


qreen87 - 24.12.2011 12:12:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı:
akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz.
Dm ----- Cm#
Am ----- Gm#
C ----- B
Bb ----- A
kulaklarında sorun var galiba :)


EaGleSs - 24.12.2011 11:56:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Bana Bir Saz Verin  - AKOR
Akorlar Em-Am diye devam ediyor. Orjinali öyle bu da transpoze..


LetMeLoveYou - 24.12.2011 11:36:46

Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
Sesi çok güzel :D


G1TAR - 24.12.2011 11:25:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AykutF yazmıştı:
Sürekli deniyorum da C#m yerine E daha hoş oluyor sanki ?
C#m yerine E çok kötü durmuyo ama bence C#m daha hoş


by_CEA - 24.12.2011 10:56:37

Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
çok güzel söylemişsin tebrikler


by_CEA - 24.12.2011 10:53:53

Demolar - rephlex-Cem Özkan - Dön bana
bir de genelde pop söylüyorsan akustik gitar çalman daha iyi olur


by_CEA - 24.12.2011 10:52:50

Sayfalar:  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [ 4212 ]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219] 

Anket
g_t_r soruyor:
Orta seviye sahne gitarları arasında en iyi akustik gitar markası sizce nedir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.