Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [ 4206 ]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213] 
yorum için teşekkürler abi zorlanma değil de sigaradan oluyor tahriş oldu boğazım hep:)bırakcam bakalım;)çok teşekkür ederim güzel yorumun için tekrar.


Li Paris Man - 24.12.2011 23:34:43

Demolar - rephlex-Halil Sezai - Paramparça
bence yanlıs akorlar kullanmıssın dostum.haliyle vokalde kullandıgın akorlara gore olmus


bariscapt - 24.12.2011 23:34:15

bence kendi ses tonunda soyle.cem adrian havası olmus ama ses zorlandıgı belli oldugu için net cıkamamıs biraz tırmalayıcı olmus tizler.kendi ses tonun gayet hoş ama insanın kendi sınırlarını bilmesi acısından guzel bir calısma o ayrı.


bariscapt - 24.12.2011 23:31:54

Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
cok guzel bir yorum dostum.tebrikler.


bariscapt - 24.12.2011 23:28:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Cahit Berkay - Selvi Boylum Al Yazmalım  - TAB
7h8 p7 yazılmış yerlerde ne yapacağız anlatır mısınız? h ve p ne anlama gelir?


ivanpetroviç - 24.12.2011 23:03:03

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19  - AKOR
ritm?


MyMetallica - 24.12.2011 23:02:14

Demolar - Bariscapt-----Paramparça----Halil Sezai
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Seckins yazmıştı:
Yüreğine sağlık vokaldeki değişiklik dikkat çekici olmuş benim açımdan tebrikler :)
saolasın dostum,vokal konusundaki desteklerin icin tesekkurler


bariscapt - 24.12.2011 22:57:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Rammstein - Los  - TAB
arada kısa sololar var akustik gitarda çalıyor onlarda olsa iyi olurdu :/


m.tuncer - 24.12.2011 22:56:56

ben beğendim, güzel yorumlamışsın
biraz çıkışlarda sorun yaşamışsın ama mazeretin göz önüne alındığında gayet hoş olmuş.
tebrikler


as_ - 24.12.2011 22:41:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
Şu eleştrenlere bakıyorum da harbi komik :D Adam kulaklarını yıkat falan yazmış :D nodata Bunların hepsi şaka emin ol yani komiklik olsun diye söylüyorlar. Hani çıkarttığın akorların hiçbiryerinde ne bir hata, ne de bir eksik buldum ellerine sağlık.. :)


erengny550 - 24.12.2011 22:39:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çemberimde Gül Oya  - TAB
ehhh


DooDLeZzZ - 24.12.2011 22:38:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 3 - TAB
ehhh .d


DooDLeZzZ - 24.12.2011 22:37:32

Sayfalar:  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [ 4206 ]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213] 

Anket
semmih96 soruyor:
Kendime yeni bir kulaklık alacağım ancak çok kararsızım, hangisini tavsiye edersiniz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.