Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [ 4201 ]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208] 
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde Ufuk-Bas yazmıştı:
çok güzel olmuş. dinlemesi keyifli. iyi çalışmalar.
teşekkürler :))


tacsizkral1992 - 25.12.2011 19:57:29

güzel olmuş tebrik ederim ama introdaki kaydırmaları biraz daha belirginleştirirsen cok daha güzel bi giriş olabilir..


SiRJoSe - 25.12.2011 18:43:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye  - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde yabani3535 yazmıştı:
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde Lechery yazmıştı:
Bu ne biçim şarkı
Bu şarkıyı yapan grub hapis bile yattı bu sözle yüzünden.Eski bir şarkı ve büyük beyeni toplamıştır :).
Akorlar güzel olmuş ellerine sağlık.Ben4/4 hızlı çalıyorum G VE F#m yi geçişli yaptım güzel oldu
Aydınlattığın için teşekkür ederim bilmiyordum


Lechery - 25.12.2011 18:37:10

çok güzel olmuş. dinlemesi keyifli. iyi çalışmalar.


Ufuk-Bas - 25.12.2011 18:28:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Bon Jovi - İts My Life  - AKOR
21 Eylül 2011 Çarşamba tarihinde barışkara11 yazmıştı:
21 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde rockçı velet yazmıştı:
ya ritminiiii yazsanız ölücekmisiniz ???
özürlümüsün çocuk aptal kulak diye bişey var değilmi sen gitar bilmiyormusun her şarkının illaki ritmi olmasımı gerekir
özürlü sensin azcık adam ol yok kulagı napcan sanane kendini bi bok sanan ipne


EqoStyLe - 25.12.2011 18:21:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam  - AKOR
5/8 lik arpej kullanın cok güzel oluyo...


SiRJoSe - 25.12.2011 18:16:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 7 - AKOR
Em ler E olucak. Gerisi güzel. Eline saglık ;)


smdsd(SamedŞad) - 25.12.2011 18:04:14

Az daha yavas olaydı :)


Zamazinqo - 25.12.2011 18:01:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 3 - AKOR
Helal olsun ...:D


GTOYMUS - 25.12.2011 17:31:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Demet - Arnavut Kaldırımı  - AKOR
OLMAMIŞ ÜSTADIM OLMAMIŞ


ozzen - 25.12.2011 17:27:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Al Yazmalım  - TAB
çok güzel olmus kardes saol ! ;)


GitaristWD - 25.12.2011 17:07:13

Demolar - Ele İnat
güzel olmus eline saglık


H3qdshoT - 25.12.2011 16:22:26

Sayfalar:  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [ 4201 ]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208] 

Anket
prime soruyor:
ne tür müzik dinlersiniz?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.