Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [ 4200 ]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207] 
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
KARDEŞİM AĞZINA VE EMEĞİNE SAĞLIK, BİRAZ ACEMİYİZ, AKORLARI YERLİ YERİNE YERLEŞTİRİP PAYLAŞABİLİR MİSİN ?


ferit_abc - 25.12.2011 22:58:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
orjinal akorları değil akorlarda bir iki kayma var :S incir receli videosunu izlerseniz daha iyi fark edersiniz akorları


hami167 - 25.12.2011 22:57:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Son Mektup  ver 2 - AKOR
ritim: A YYA YY AYAY


hami167 - 25.12.2011 22:53:11

İmkanlar kısıtlı demişsin
İlk olarak çal sonra çaldığın müziğin üzerine sözleri kayıt yap çok daha güzel olacaktır.
Güzel yorumlamışsın tebrik ederim.


Marss - 25.12.2011 22:52:03

Akor|Tab|Söz|Nota - İbrahim Tatlıses - Bul Getir  - AKOR
arkadaşlar bu şarkının tabını bilen varsa yazabilirmi acaba ben aradım ama bulamadım hiçbiryerde


thracian - 25.12.2011 22:49:45

Ses tonun iyi bence, tebrikler.


HalfEvil333 - 25.12.2011 22:48:51

Demolar - Sevdan Bir Ateş Yeni....
teşekkürler:D


burock21_6 - 25.12.2011 22:37:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Mabel Matiz - Kül Hece  - AKOR
uyumlu bir akor dizisi ama kapo 3 daha şık duruyor 2 pes kalıyor biraz tebrikler...


süreklidiren - 25.12.2011 22:36:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Suavi - Yıllar Sonra  - AKOR
Sözleri eksik.


caesz - 25.12.2011 21:30:40

Demolar - Fevzi Tonbul "Gayret Et Güzelim" (süper)
Kendimi camide hissettim o derece ekolu :)


caesz - 25.12.2011 21:00:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Reflex - Sen Hep Benimsin  ver 10 - AKOR
solo olmamış akorlar iyi


NaamLoVeR - 25.12.2011 20:51:17

25 Aralık 2011 Pazar tarihinde SiRJoSe yazmıştı:
güzel olmuş tebrik ederim ama introdaki kaydırmaları biraz daha belirginleştirirsen cok daha güzel bi giriş olabilir..
teşekkür ederim :) akustik gitar alınca bir de onda deneyeceğim farklı bir şekilde.


tacsizkral1992 - 25.12.2011 19:58:35

Sayfalar:  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [ 4200 ]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207] 

Anket
Oguzhandro soruyor:
Les Paul mu ? Stratocaster kasa mı ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.