|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pentagram (Mezarkabul) - Sonsuz - AKOR
introya ŞU C D EM ARASINA D7 KOYUN HOŞ TINI OLUYO YANİ C D7 D EM
solista - 26.12.2011 12:30:21
|
Demolar - Pişman Değilim
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde Northern yazmıştı: Ya aslında onu arkadaşın isteği üzerine öyle söyledim soner sarıkabadayının sitesine yükle böyle söyle fln dedi işte olabildiğince söylemeye çalıştım :)Yorumun için Tşk ederim. bu arada puanları kim veriyo hala bi kanıya varmış değilim :) (3 yıldızlı otel olmuş haberimiz yok :P ) o siteye enstrümansız koyman lazım sesini ben de baktım aynı sarkının kaydını ben 2 ay once fln yapmıstım :) bi de benim yazdıgım yoruma cvp verirken 'bu yoruma cevap ver' i tıklayıp cevap verirsen benim de haberim olur aksi taktirde bu sayafaya bi daha girmem lazım görmek için şans eseri gördüm acıkcası ;=) kolay gelsin
emrektunca - 26.12.2011 11:21:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Yalnızlık ver 5 - AKOR
09 Ağustos 2008 Cumartesi tarihinde genetikfacia yazmıştı: <p>parçanın ritmi hakkında yardımcı olabilecek kimse war mı acaba?</p> v ç k y y k y
v vurma (bass tel) ç çekme (ince 3 teli aynı anda çekme) k kapatma y yukarı
freedom593 - 26.12.2011 10:27:56
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
çok güzel emeğine sağlık
musica1987 - 26.12.2011 10:24:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Yalan - TAB
çok güzel, teşekkürler
leichteisen - 26.12.2011 09:49:20
|
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde ferit_abc yazmıştı:
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde ferit_abc yazmıştı: KARDEŞİM AĞZINA VE EMEĞİNE SAĞLIK, BİRAZ ACEMİYİZ, AKORLARI YERLİ YERİNE YERLEŞTİRİP PAYLAŞABİLİR MİSİN ? Neyse yerleştirdim ben de, teşekkürler :) akoru siteye yükledim ama burada yorum kısmına yazınca yerinde durmuyo akorlar kayma meydana geliyo. yakın zamanda sitede de yayınlanır
by_CEA - 26.12.2011 09:36:47
|
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde HalfEvil333 yazmıştı: Ses tonun iyi bence, tebrikler. teşekkür ederim
tacsizkral1992 - 26.12.2011 05:33:08
|
Demolar - Bard's Song-Demo
Teşekkürler buchos yorumların için. Elimden geldiği kadarıyla yapabildim :)
fammy6ers - 26.12.2011 01:43:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çökertme ver 4 - AKOR
eline kulağına sağlk çok güzel kapo 2 de gayet güzel oluo arkdaslar ;)
enginar5 - 26.12.2011 01:33:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Çetin - Yasamak Istemem - GP3
link gitmiş yenileyebilir misiniz ?
Blackpearl62 - 26.12.2011 00:21:26
|
Demolar - Aniden .... (beste)
Karanlıkta akardı göz yaşların senin aniden VE Dokunası ellerin vardı senin Cennet'den
Hadi ben sev yeniden ..... Hadi bana dokun yeniden .....
Savur saçlarına gitsin ömrümü Sal dertlerini üzerime , çekinmeden Çekinmeden gelsen yine ANİDEN ....
turkay41 - 25.12.2011 23:58:19
|
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde ferit_abc yazmıştı: KARDEŞİM AĞZINA VE EMEĞİNE SAĞLIK, BİRAZ ACEMİYİZ, AKORLARI YERLİ YERİNE YERLEŞTİRİP PAYLAŞABİLİR MİSİN ? Neyse yerleştirdim ben de, teşekkürler :)
ferit_abc - 25.12.2011 23:12:49
|
|
|