Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [ 4204 ]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim  - AKOR
15 Temmuz 2011 Cuma tarihinde soundtrack yazmıştı:
neler olmuş böyle :) 30 kere gönderilmiş aynı şey pardon.bu arada bi soru sorayım.bir sarkının altına yorum attığın zaman,bir baskası da senin yorumuna cevap verirse,onu uyaran bir işaret yok mu sitede? eskaza kendin bidaha girersen aynı şarkıya görüyosun bu mudur?
abi bunun ritmi ne yazar mısın???


volkangs - 25.12.2011 11:48:54

Demolar - rephlex-Halil Sezai-Olsun
Çokkk güzell.


dont_look_at_me - 25.12.2011 11:45:19

Demolar - Bariscapt-----Paramparça----Halil Sezai
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde kxl9mm yazmıştı:
ooov vokal on numara olmuş abi, o elektroniğimsi ses yok olmuş, tadından geçilmiyor. ellerine sağlık.
saolasin farkndayim vokal ayarlari icin altyapidan daha cok ugrasiyorum ehe :)


bariscapt - 25.12.2011 11:32:33

Demolar - Bariscapt-----Paramparça----Halil Sezai
ooov vokal on numara olmuş abi, o elektroniğimsi ses yok olmuş, tadından geçilmiyor. ellerine sağlık.


kxl9mm - 25.12.2011 11:10:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
Şarkının ritmide ayrıca A AYYAAYAY


Erol Babayev - 25.12.2011 11:08:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
Arkadaşlar Gülpembeye girmeden önceki G akoru fazla olmuş orda..D-yi yarim vurup Gülpembeye geçiyoruz


Erol Babayev - 25.12.2011 11:07:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
Arkadaşlar Gülpembeye girmeden önceki G akoru fazla olmuş orda..D-yi yarim vurup Gülpembeye geçiyoruz


Erol Babayev - 25.12.2011 11:07:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
Arkadaşlar Gülpembeye girmeden önceki G akoru fazla olmuş orda..D-


Erol Babayev - 25.12.2011 11:07:17

intro biraz daha iyi olabilirdi, araya ufak bi solo falan ;)
ama sesin güzel tam peste sayılmaz, sınırlarını genişletebilirsen senden daha güzel işler çıkar.
he birde kendini parçaya iyi kaptırmışsın, bunu anlamak zor olmasa gerek.
ufak bi tavsiye daha, kapatmaları biraz yumuşat ;)
kolay gelsin.


as_ - 25.12.2011 10:10:09

Demolar - Sorma Ne Haldeyim (Zeki Müren) - Çağdaş BOY
harika :)


okan65_123 - 25.12.2011 10:08:48

Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
güzel olmuş tebrikler


okan65_123 - 25.12.2011 10:07:55

Demolar - Kalamam Arkadaş
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Batmanlıı yazmıştı:
şarkının sonunda herşeyin içine etmişşsin o vay vay vay lalaloy felan :)
Zaten eğlenmelik bişeydi arkadaş kendini kaptırnca öyle bişey çıktı ortaya ama içine edilmiş bir durum göremiyorum ;)


by_chawush - 25.12.2011 09:51:19

Sayfalar:  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [ 4204 ]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211] 

Anket
slash (cakma) soruyor:
Duman ve benzeri çalmak için hangi gitar uygun?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.