Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4190]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [ 4197 ]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kutsi - Doğum Günü  ver 2 - TAB
gayet güzel ellerine sağlık


yabani3535 - 26.12.2011 18:45:56

Demolar - Yağmur Cem Adrian
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde vampır_cansu yazmıştı:
mükemmel olmuş bence ;)
teşekkür ederim (:


karanlikdusler - 26.12.2011 18:29:30

Demolar - Ferhat Gocer - Biri Bana Gelsin
yine müthişsiniz


Melisbaşak - 26.12.2011 17:58:24

Demolar - Eylem - Hayat Devam Eder (by CEA)
asıl ben teşekkür ederim :D


Melisbaşak - 26.12.2011 17:56:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  ver 2 - TAB
knklar melodika da nota
re re re mi fa fa fa sol mi mi re do re
la la(b) la la la la sol sol fa mi fa mi mi re
la la(b) la la İ:do İ:do sol sol fa mi fa mi mi re


xDxDxdzazaza - 26.12.2011 17:46:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  ver 2 - TAB
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde gitarist_Cudy yazmıştı:
:D ben gitarı tab olarak çalıyorum nota olarak bilmiyorum :D ama melodikaya ve Orga iyi gidiyo XD
ben birazını biliyorum o da melodika için bir bak
re re re mi fa fa fa sol mi mi re do re

la la(b) la la la la sol sol fa mi fa mi mi re
la la(b) la la İ:do İ:do sol sol fa mi fa mi mi r


xDxDxdzazaza - 26.12.2011 17:45:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Beyaz Kelebekler - Ateş Böceğim  - AKOR
ritmini yazarmısınız


gitardayeni - 26.12.2011 17:31:33

Anketler - En sevdiğiniz şarkıcı kim?
Athena :D


AthenaKolik - 26.12.2011 16:53:34

Demolar - Halil Sezai - Duman
bu efekti nasıl veriyosunuz açıklabilir misiniz acaba


yalçıntr - 26.12.2011 16:47:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeninur Ada - Turnam Selam Söyle Yare  - AKOR
Sevgili arkadaslar arpeji nasıl olur acaba ??


nejat73 - 26.12.2011 16:45:54

Demolar - Yağmur Cem Adrian
mükemmel olmuş bence ;)


vampır_cansu - 26.12.2011 16:01:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Hüzün - Akşamlar Çökünce  - AKOR
olmamıs sanki


zech - 26.12.2011 15:57:43

Sayfalar:  [4190]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [ 4197 ]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204] 

Anket
Enos soruyor:
Ufak cafelerde çıkan 16 yaşındaki biriyim, Sizce sahne ismim olmalı mı?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.