smtklc34 - 28.12.2011 14:38:20
Mert08 - 28.12.2011 14:17:50
emre_0044 - 28.12.2011 14:11:33
emre_0044 - 28.12.2011 13:57:20
FrvrAln - 28.12.2011 13:38:15
27 Aralık 2011 Salı tarihinde by_CEA yazmıştı:bu şarkıyı bi yerden hatırlıyorum :) aykut fena değil bence de
AykutF - 28.12.2011 13:19:02
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:3 aya göre iyi çalmışsın...ama sesinin tonu degil transpozeyi de ögrenirsen kendi sesine cekersin sarkıları...başarılar
AykutF - 28.12.2011 13:18:51
melin hande - 28.12.2011 12:16:08
esmer tiki - 28.12.2011 12:04:28
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde tuna1987 yazmıştı:tebrik ederim.Ricardo Moyano'yu aratmamışsın
orkun44 - 28.12.2011 11:42:28
AloneGitarist - 28.12.2011 10:50:03
tuna1987 - 28.12.2011 09:57:00