Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4183]  [4184]  [4185]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [ 4190 ]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İşim Olmaz  ver 2 - AKOR
Ritm ne acaba ? Bilgi verirmsnz...


smtklc34 - 28.12.2011 14:38:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah  - AKOR
Süperrrsin..Ellerin dert görmesin..Tamamen doğru..Orjinal bile olabilir..


Mert08 - 28.12.2011 14:17:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Yan Sen  - AKOR
çok güzel


emre_0044 - 28.12.2011 14:11:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Zafer Güler - Sezenler Olmuş  ver 3 - AKOR
ötekisinden daha güzel en azından kalaga uyuyor


emre_0044 - 28.12.2011 13:57:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım  - AKOR
Bu şarkını ritmi: ayy ayy ayay
Arpeji: p-i-m-a-m-i-a-m, bunu sayı ile belirtirsek
( p'yi akora göre değiştireceksiniz) 6-1-2-3-2-1-3-2

Ve bir önerim var.
Em-F
Gül bakışlım gel
olacak.

Ve Em-F kısmında ayy ayy ayay yapmak yerine ben Em yi ay ay, F yi ayay yapıyorum çok hoş oluyor.


FrvrAln - 28.12.2011 13:38:15

Demolar - AykutF - Ne Desem İnanırsın (Sıla)
27 Aralık 2011 Salı tarihinde by_CEA yazmıştı:
bu şarkıyı bi yerden hatırlıyorum :)

aykut fena değil bence de
İzindeyim :)))


AykutF - 28.12.2011 13:19:02

Demolar - AykutF - Ne Desem İnanırsın (Sıla)
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
3 aya göre iyi çalmışsın...ama sesinin tonu degil transpozeyi de ögrenirsen kendi sesine cekersin sarkıları...başarılar
teşekkürler :)


AykutF - 28.12.2011 13:18:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Rihanna - Umbrella  ver 2 - AKOR
ritim ne


melin hande - 28.12.2011 12:16:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
ritim ritim


esmer tiki - 28.12.2011 12:04:28

28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde tuna1987 yazmıştı:
tebrik ederim.Ricardo Moyano'yu aratmamışsın
teşekür ederim


orkun44 - 28.12.2011 11:42:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
Am7 ve dm9 olarak çalın, mükemmel oluyor elinize sağlık


AloneGitarist - 28.12.2011 10:50:03

tebrik ederim.Ricardo Moyano'yu aratmamışsın


tuna1987 - 28.12.2011 09:57:00

Sayfalar:  [4183]  [4184]  [4185]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [ 4190 ]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197] 

Anket
zembilov soruyor:
Takamine elektro akustik gitarlardan hangisini almalıyım?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.