|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
28 Ekim 2011 Cuma tarihinde ValenciaCg180 yazmıştı:
25 Eylül 2011 Pazar tarihinde beydama yazmıştı: lan pembe mezarlıkmı olur bu şarkıyı kınıyorum mk:D
aynen ne anlarsınız ki komik
ValenciaCg180 - 28.12.2011 21:11:46
|
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı: bence sesini çok iyi kullanabiliyorsun . Haa gitarı da teşekkür ederim. daha iyi olması adına çalışıyorum
by_CEA - 28.12.2011 20:59:23
|
Demolar - bana bir masal anlat baba
usta büyüksün bir kaç kusurun var vokalde ama iyi
orkun44 - 28.12.2011 20:56:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cahit Berkay - Selvi Boylum Al Yazmalım - TAB
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ivanpetroviç yazmıştı: 7h8 p7 yazılmış yerlerde ne yapacağız anlatır mısınız? h ve p ne anlama gelir? internetten bulabilirsin hammer on ve pull off u arastır video egitimlerini izle
metalist32 - 28.12.2011 20:30:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Isaac Albeniz - Asturias - TAB
bu ne la
metolika - 28.12.2011 20:29:29
|
|
;)
Marss - 28.12.2011 20:13:56
|
|
ritim gitarın tonu kapo 3 te olmalıydı bence
Marss - 28.12.2011 20:09:01
|
|
süper bi şarkı akorlarını eklerseniz yada varsa bilgilendirilseniz sevinirim EN AZINDAN BİRİ ŞARKIYI KİMİN SÖYLEDİĞİNİ SÖYLERSE BULABİLİRİM LÜTFEN ADMİNLER YARDIM EDİN
dragonseans - 28.12.2011 20:08:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler ver 3 - AKOR
Db minor ses arkadslar D akorndan yarım ses pes kalıyor ama olmamış db sarkıda
Cirkinsovalye - 28.12.2011 20:06:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Ayrılık - AKOR
Azərbaycan mahnısıdı. bəstəkarı Emin Sabitoğlu.
Laura_89 - 28.12.2011 20:01:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Sonbahar ver 2 - AKOR
f nedir yaa :D nasıl bi kulak var sende :D
Cirkinsovalye - 28.12.2011 20:00:42
|
|
bence sesini çok iyi kullanabiliyorsun . Haa gitarı da
Melisbaşak - 28.12.2011 20:00:19
|
|
|