Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184]  [4185]  [4186]  [ 4187 ]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
28 Ekim 2011 Cuma tarihinde ValenciaCg180 yazmıştı:
25 Eylül 2011 Pazar tarihinde beydama yazmıştı:
lan pembe mezarlıkmı olur bu şarkıyı kınıyorum mk:D
aynen
ne anlarsınız ki
komik


ValenciaCg180 - 28.12.2011 21:11:46

28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
bence sesini çok iyi kullanabiliyorsun . Haa gitarı da
teşekkür ederim. daha iyi olması adına çalışıyorum


by_CEA - 28.12.2011 20:59:23

Demolar - bana bir masal anlat baba
usta büyüksün bir kaç kusurun var vokalde ama iyi


orkun44 - 28.12.2011 20:56:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Cahit Berkay - Selvi Boylum Al Yazmalım  - TAB
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ivanpetroviç yazmıştı:
7h8 p7 yazılmış yerlerde ne yapacağız anlatır mısınız? h ve p ne anlama gelir?
internetten bulabilirsin hammer on ve pull off u arastır video egitimlerini izle


metalist32 - 28.12.2011 20:30:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Isaac Albeniz - Asturias  - TAB
bu ne la


metolika - 28.12.2011 20:29:29

;)


Marss - 28.12.2011 20:13:56

ritim gitarın tonu kapo 3 te olmalıydı bence


Marss - 28.12.2011 20:09:01

süper bi şarkı akorlarını eklerseniz yada varsa bilgilendirilseniz sevinirim EN AZINDAN BİRİ ŞARKIYI KİMİN SÖYLEDİĞİNİ SÖYLERSE BULABİLİRİM LÜTFEN ADMİNLER YARDIM EDİN


dragonseans - 28.12.2011 20:08:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  ver 3 - AKOR
Db minor ses arkadslar D akorndan yarım ses pes kalıyor ama olmamış db sarkıda


Cirkinsovalye - 28.12.2011 20:06:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Ayrılık  - AKOR
Azərbaycan mahnısıdı. bəstəkarı Emin Sabitoğlu.


Laura_89 - 28.12.2011 20:01:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Sonbahar  ver 2 - AKOR
f nedir yaa :D nasıl bi kulak var sende :D


Cirkinsovalye - 28.12.2011 20:00:42

bence sesini çok iyi kullanabiliyorsun . Haa gitarı da


Melisbaşak - 28.12.2011 20:00:19

Sayfalar:  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184]  [4185]  [4186]  [ 4187 ]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194] 

Anket
Aru soruyor:
Büyük Ev Ablukada Grubu hakkında ne düşünüyorsunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.