|
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
girl ler boy olmuş... galiba yaşayarak söylenince bu kadar güzel oluyor :) ben berbatım güftede :D tebrik ederim tabi, 5 yıldızı hakkediyor her şekilde
cns87 - 29.12.2011 23:14:39
|
Demolar - Metin Arolat - İzmir
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde hzldln* yazmıştı: beğendik tabiki :) güzel bi kaydını yapmanı bekliyoruuz :) Beğendiğine çok sevindim. Çok tesekkurler bu degerlı yorumun ıcın.. Fırsat buldugum anda guzel bı kaydını yapıp buraya ekleyecegım. Haberını verırım =)
LeeRyan - 29.12.2011 22:59:45
|
Demolar - Metin Arolat - İzmir
beğendik tabiki :) güzel bi kaydını yapmanı bekliyoruuz :)
hzldln* - 29.12.2011 22:30:34
|
Demolar - Kenan Doğulu-Tutamıyorum Zamanı
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde cns87 yazmıştı: ah, ah, ah :) inş daha da iyi olacaksın ama gitarını kulağının daha iyi oturması için biraz daha iyi akort etmeni öneririm. İdare eder gibi ama senin gelişimin için en iyi ses olması önemli. Aynı benim ilk anlarım gibisin :)
Sesin çok saçma sapan çıkmıyor ama biraz daha diksiyon gerek. Yani ritm konusunda sesin beste ile aynı hızda yada aynı senkorizasyonda gitmiyor. Seni medeni cesaretinden dolayı kutluyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Sakın salma kendini. Tam yaşındasın gelişmek için ;)
Ha bu arada bu ablanında çok muhteşem olduğunu sanma bende ses konusunda berbatları oynuyorum :D şan dersi alıyorum eşimle beraber biraz daha iyi gibiyim. Ama senin gibi erken başlayamadım ben işte :) Geç kaldık biraz bu işlere. Sana çok kolay gelsin Tekrar tebrikler. Sana 3 yıldız veriyorum "şimdilik" ;) zaten hobi olarak şarkı söylüyorum
Efozaydin - 29.12.2011 22:15:29
|
|
Çok güzel olmuş beyendm dostm :)
swnkyy - 29.12.2011 22:11:27
|
Demolar - Çelik - Bu Şehirde (Kaan Gitar)
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: Adaşın olarak seni tebrik etmekten gurur duyuyorum bütün demoları dinledim kardeşim hepside ayrı güzel... başarılarının devamını dilerim (: Kaan kardeşim bu güzel yorumundan dolayı ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Gerçekten çok teşekkür ederim. Değerli yorumun benim için çok önemlidir. Teşekkür ediyorum..
LeeRyan - 29.12.2011 21:58:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan ver 3 - AKOR
19 Haziran 2011 Pazar tarihinde ByShADoW yazmıştı: ritmi AYY AYY AYAY bu şekilde dene bu ritimden başkası ymuyo 9 8liğide denedim olmuyo bu ritim daha iyi :)
bycece - 29.12.2011 21:55:38
|
|
tebrik ettim gayet güzel olmuş :)
cns87 - 29.12.2011 21:47:13
|
Demolar - seni kimler aldı (Sezen Aksu)
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde hzldln* yazmıştı: güzel bir yorum olmuş :) teşekkürler :)
hakanhacki - 29.12.2011 21:47:11
|
Demolar - Kenan Doğulu-Tutamıyorum Zamanı
ilginizden dolayı teşekkürler :)
Efozaydin - 29.12.2011 21:46:30
|
Demolar - Kenan Doğulu-Tutamıyorum Zamanı
ah, ah, ah :) inş daha da iyi olacaksın ama gitarını kulağının daha iyi oturması için biraz daha iyi akort etmeni öneririm. İdare eder gibi ama senin gelişimin için en iyi ses olması önemli. Aynı benim ilk anlarım gibisin :)
Sesin çok saçma sapan çıkmıyor ama biraz daha diksiyon gerek. Yani ritm konusunda sesin beste ile aynı hızda yada aynı senkorizasyonda gitmiyor. Seni medeni cesaretinden dolayı kutluyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Sakın salma kendini. Tam yaşındasın gelişmek için ;)
Ha bu arada bu ablanında çok muhteşem olduğunu sanma bende ses konusunda berbatları oynuyorum :D şan dersi alıyorum eşimle beraber biraz daha iyi gibiyim. Ama senin gibi erken başlayamadım ben işte :) Geç kaldık biraz bu işlere. Sana çok kolay gelsin Tekrar tebrikler. Sana 3 yıldız veriyorum "şimdilik" ;)
cns87 - 29.12.2011 21:45:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Yitirmeden - AKOR
03 Şubat 2011 Perşembe tarihinde cerberus482 yazmıştı: Ritim hakkında bi bilginiz var mı ? ayy aay :)
Desperado27 - 29.12.2011 21:43:11
|
|
|