*-*b*ask*knt** - 30.12.2011 17:36:55
lowersgrief - 30.12.2011 17:31:55
cccepccc - 30.12.2011 17:23:56
melin hande - 30.12.2011 17:14:34
acemigitarist2 - 30.12.2011 16:48:17
aloneman_16 - 30.12.2011 14:30:46
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde bariscapt yazmıştı:ibrahim oncelikle ben tesekkur ederim,ikinci olarak da tebrik ederim cok guzel olmus cok yakışmış sesin caldıgım tona.harika bir yorum olmus.iyi çalışmalar
quitar_ibrahim - 30.12.2011 14:18:53
aloneman_16 - 30.12.2011 14:15:00
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde g-itarist yazmıştı:ritim???
desperadoemre - 30.12.2011 14:02:31
ozan kırarslan - 30.12.2011 14:02:19
PhysicaL - 30.12.2011 12:39:12
PhysicaL - 30.12.2011 12:38:29