|
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı: arpej nedir? Ben PİMAM kullandım ama orjinali nedir bilmiyorum :)
gitaroman - 31.12.2011 00:54:54
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
arpej nedir?
Efozaydin - 31.12.2011 00:52:10
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı: hoşuma gitmedi desem yalan olur :) güzel yani. gidip kasedini satın almam ama bi yerde çalsa keyifle dinlerim seni :) sesin güzelmiş Öncelikle dinlediğin zaman ayırdığın için ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :) Beni herhangi biyerde sahneye çıkaracaklarını da pek sanmıyorum ama yine teşekkür ederim :)
gitaroman - 31.12.2011 00:41:55
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
Tam popçu sesi var sende sesini değerlendir.
Efozaydin - 31.12.2011 00:38:13
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
hoşuma gitmedi desem yalan olur :) güzel yani. gidip kasedini satın almam ama bi yerde çalsa keyifle dinlerim seni :) sesin güzelmiş
Efozaydin - 31.12.2011 00:37:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Yani Olmuyor - AKOR
Teşekkürler çok güzel olmuş...yaz ve ayaz derken Gm yerine Dm basınca sanki daha güzel oluyor... bide sonda D# Dm Senin yerine
ben bu şekilde çaldım güzel oldu....
crazycommando - 31.12.2011 00:25:55
|
Demolar - Levent Kaan Kurnaz - Yük Olmaz Yüreğim
Autotune nedir kardes
leventkaan - 31.12.2011 00:24:18
|
Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde batu2318 yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde gitaroman yazmıştı: İdare eder. Hıımm hıımmlarda feci detone mevcut. evet ya bende fark ettim dinlediğin için teşekkür ederim. Estafurullah kardeşim ben teşekkür ederim :) Benimde demolarım var ve bende de aşırı derecede mevcut ki bu şan dersi almadan da biraz zor yok ederiz gibime geliyor :)
gitaroman - 31.12.2011 00:24:09
|
Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde gitaroman yazmıştı: İdare eder. Hıımm hıımmlarda feci detone mevcut. evet ya bende fark ettim dinlediğin için teşekkür ederim.
batu2318 - 31.12.2011 00:23:04
|
Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Melisbaşak yazmıştı: Aslında sesin çok güzel fakat başkası değil kendin olmalısın .Yine de başarılı bir çalışma olmuş . teşekkür ederim şarkıya ayak uydurmak istedim :)
batu2318 - 31.12.2011 00:22:10
|
|
Kardeşim ağzına sağlık alt yapıyla güzel olmuş :) bi yeri söylememişin sanırım.
quitar_ibrahim - 31.12.2011 00:21:24
|
Demolar - yemyeşil bir deniz senin gözlerin
teşekkürler,malesef mikrofondan kaynaklı bende çok rahatsızım bu durumdan en kısa zamanda çözüm bulacağım görüşmek üzere
hakanhacki - 31.12.2011 00:21:16
|
|
|