Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174]  [ 4175 ]  [4176]  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182] 
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı:
arpej nedir?
Ben PİMAM kullandım ama orjinali nedir bilmiyorum :)


gitaroman - 31.12.2011 00:54:54

Demolar - Gitaroman - Dön Bana
arpej nedir?


Efozaydin - 31.12.2011 00:52:10

Demolar - Gitaroman - Dön Bana
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı:
hoşuma gitmedi desem yalan olur :) güzel yani. gidip kasedini satın almam ama bi yerde çalsa keyifle dinlerim seni :) sesin güzelmiş
Öncelikle dinlediğin zaman ayırdığın için ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :) Beni herhangi biyerde sahneye çıkaracaklarını da pek sanmıyorum ama yine teşekkür ederim :)


gitaroman - 31.12.2011 00:41:55

Demolar - Gitaroman - Dön Bana
Tam popçu sesi var sende sesini değerlendir.


Efozaydin - 31.12.2011 00:38:13

Demolar - Gitaroman - Dön Bana
hoşuma gitmedi desem yalan olur :) güzel yani. gidip kasedini satın almam ama bi yerde çalsa keyifle dinlerim seni :) sesin güzelmiş


Efozaydin - 31.12.2011 00:37:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Yani Olmuyor  - AKOR
Teşekkürler çok güzel olmuş...yaz ve ayaz derken Gm yerine Dm basınca sanki daha güzel oluyor...
bide sonda
D# Dm
Senin yerine

ben bu şekilde çaldım güzel oldu....


crazycommando - 31.12.2011 00:25:55

Demolar - Levent Kaan Kurnaz - Yük Olmaz Yüreğim
Autotune nedir kardes


leventkaan - 31.12.2011 00:24:18

Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde batu2318 yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde gitaroman yazmıştı:
İdare eder. Hıımm hıımmlarda feci detone mevcut.
evet ya bende fark ettim dinlediğin için teşekkür ederim.
Estafurullah kardeşim ben teşekkür ederim :) Benimde demolarım var ve bende de aşırı derecede mevcut ki bu şan dersi almadan da biraz zor yok ederiz gibime geliyor :)


gitaroman - 31.12.2011 00:24:09

Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde gitaroman yazmıştı:
İdare eder. Hıımm hıımmlarda feci detone mevcut.
evet ya bende fark ettim dinlediğin için teşekkür ederim.


batu2318 - 31.12.2011 00:23:04

Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
Aslında sesin çok güzel fakat başkası değil kendin olmalısın .Yine de başarılı bir çalışma olmuş .
teşekkür ederim şarkıya ayak uydurmak istedim :)


batu2318 - 31.12.2011 00:22:10

Kardeşim ağzına sağlık alt yapıyla güzel olmuş :) bi yeri söylememişin sanırım.


quitar_ibrahim - 31.12.2011 00:21:24

Demolar - yemyeşil bir deniz senin gözlerin
teşekkürler,malesef mikrofondan kaynaklı bende çok rahatsızım bu durumdan en kısa zamanda çözüm bulacağım görüşmek üzere


hakanhacki - 31.12.2011 00:21:16

Sayfalar:  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174]  [ 4175 ]  [4176]  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182] 

Anket
ferhat_28 soruyor:
Dumanın En İyi Şarkısı











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.