Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4164]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [ 4171 ]  [4172]  [4173]  [4174]  [4175]  [4176]  [4177]  [4178] 
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
bu da benden ilk yorum ;D
bu beğenmedim demek olmuyo heralde :P


Ak7n - 31.12.2011 18:34:53

teşekkür ederim :P


Ak7n - 31.12.2011 18:30:55

bu da benden ilk yorum ;D


Melisbaşak - 31.12.2011 18:16:37

bilerek mi böyle söyledin o kadar kötü ki gülmekten öldüm :D


Efozaydin - 31.12.2011 17:43:52

Demolar - Üst-ü Kalsın - Oyun (birgünde 500 kez dinlendi)
cok hoş


Ayclone - 31.12.2011 17:43:49

Demolar - Üst-ü Kalsın - O yaz
teomanın en sevdiğim şarkılarından biridir. kayıt renkli olmuş fakat gitarın akordunun bozuk olduğunu düşünüyorum. sesini giydirmeyide başarmışsın


Ayclone - 31.12.2011 17:42:37

Demolar - Aytuğ Ezen - Kalbim Seninle
keyifle dinledim hoş bir çalışma olmus


Ayclone - 31.12.2011 17:40:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Neden Ki  - AKOR
45 dakkanın sonunda bende calıp söyleyebiliyorum teşekkürlerr :D


mehmet baş - 31.12.2011 17:36:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 2 - AKOR
parça zaten bareli bi parça girişindeki soluyu bilen varsa yardımcı olabilir mi ??


Repertuvar - 31.12.2011 17:29:06

Demolar - Cem Özkan-Dön Bana (Efozaydin Cover)
yaşım 14 sesim daha tam oturmadı galiba :^(


Efozaydin - 31.12.2011 17:15:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam  - AKOR
26 Ağustos 2009 Çarşamba tarihinde gitaryolcusu yazmıştı:
26 Ağustos 2009 Çarşamba tarihinde dark_133 yazmıştı:
26 Ağustos 2009 Çarşamba tarihinde gitaryolcusu yazmıştı:
26 Ağustos 2009 Çarşamba tarihinde dark_133 yazmıştı:
26 Ağustos 2009 Çarşamba tarihinde gitaryolcusu yazmıştı:
19 Temmuz 2009 Pazar tarihinde zbd-i yazmıştı:
ayya şeklinde. Yukarı olanlar yarım vuruş olacak.
ritm olmas bu sarkıya arpej atın kesinlikle
Ritim olmaz bu şarkıya diyorsun da face de bir video var kızın biri ritimle o kadar güzel çalıp söylüyor ki görmen lazım. Ritmini bildikten sonra gerisi kolay her türlü uyar ;)
faceyi takip ettiğine göre bunuda bilrsin o zmn facede bi video var kız arpej atıyo. orjinalinin aynısı çıkıyor ortaya. eğer gerçekten profesyonel diilseniz ritmle kolay kolay tutmuyor. ben tutturuyorm ama bana göre gzl olmuyo rtim.
Bu şarkı için arpej gerçekten çok uygun dediğin gibi ama arpej+ritim gitara ve şarkıya farklı hava veriyor. Bu arada imla kurallarına dikkat etsen iyi olur. Örnek: Gzl değil de güzel ;)
arpej den ritme geçerken gitarcının hiç takılmaması gerekir. herkez onu yapamaz. bosu bosuna ugras vermeye gerek yok. ya rtim atın yada arpej. :D
Yani .. Ritim+Arpejı herkes yabamaz bencede en iyisi ikisinden biri
:) :) çalmayı bildikten sonra...


guitarist girl - 31.12.2011 17:08:59

Demolar - Barış Akarsu - Gözlerin
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde misirik yazmıştı:
Süpersin kardeşim:)
Teşekkür ederim :)


LeXTaLioN - 31.12.2011 16:59:27

Sayfalar:  [4164]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [ 4171 ]  [4172]  [4173]  [4174]  [4175]  [4176]  [4177]  [4178] 

Anket
guitar_ekin soruyor:
En Sevdiğiniz Sanatçı Kimdir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.