|
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Ak7n yazmıştı: ayrıca ben kendini geliştirmen için açık açık söyledim .. emek vermişsin eline ağzına sağlık ama daha iyisini yapabilirsin
Tabi ki eleştirilmek kötü birşey değildir. Ama şarkı ölmüş demek yerine mesela "resmini görünce" kısmında aşırı detone mevcut diye beğenmediğin kısmı belirtebilirdin. Orada detone olduğumu biliyorum zaten ama sorun gördüğün yerleri söylemen daha iyi olabilirdi.
gitaroman - 31.12.2011 14:46:13
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
ayrıca ben kendini geliştirmen için açık açık söyledim .. emek vermişsin eline ağzına sağlık ama daha iyisini yapabilirsin
Ak7n - 31.12.2011 14:36:03
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
tamam kardeşim senin için yüklerim kaydı yapıp ;)
Ak7n - 31.12.2011 14:35:26
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Ak7n yazmıştı: şarkı ölmüş Merhaba Ak7n yorumun için teşekkür ederim. Öncelikle profilini inceledim herhangi bir demo kaydın vs yok. Özellikle ben senden "Dön Bana"yı söylemeni,benim öldürdüğüm parçayı senin yaşatmanı istiyorum... :) Eleştirilmeyi çekememe gibi bir durumum asla yok ama eleştirmek içinde öncelikle insanın kendisinin birşeyler yapmış olması gerektiğine inanıyorum.
gitaroman - 31.12.2011 14:30:34
|
Demolar - Gitaroman - Dön Bana
şarkı ölmüş
Ak7n - 31.12.2011 14:25:28
|
Demolar - Jason Mraz-Im Yours
şarkıdan cok konusmusun bilader ya güzel olmuş ama detoneli detoneli benden de 5:D:D
souldealer - 31.12.2011 14:16:38
|
|
bu parçayı çok severim . klasik gitarla uyum sağlayabilmişsin bence .
Melisbaşak - 31.12.2011 13:55:56
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde by_CEA yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu yorumları yapan kişilerin muzik bilgisi sıfır :D ne lan bu dandik alakasız bi ritm şaban vari bi vokal bu mu güzel :D kardeşim bu şarkının vokalleri falsetto gidiyor artı ritmide tamamen kendine has. yani rezalet olmuş sesin berbat gitarda ilerlemeyi dene bence. başarılar acaba sende bi sorun olabilir mi by_CEA bu yorumlara kulak asmayın . insanlar boş kaldıklarında çeşitli etkinliklere yöneliyorlar. Bunlardan biri ise başkalarına eleştiride bulunmak . Eğer gerçekten berbat olsaydı ,hiç kimse gelip iyi yorumlar yapmazdı .
Melisbaşak - 31.12.2011 13:52:29
|
Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
yoo yani sakın alınma . gerçektende çok iyi uyum sağlayabilmişsin şarkıya.
Melisbaşak - 31.12.2011 13:47:51
|
çalan çalıyo . ses kalitesi kötü olsa bile ,bence gayet iyi çalmışsın.yalnız bazı çıkışlaarda hafif bi detone olmuşsun.onu da düzeltebileceğini sanıyorum
Melisbaşak - 31.12.2011 13:44:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pentagram (Mezarkabul) - Sonsuzluk ver 2 - AKOR
şarkının adı sonsuz. sonsuzluk değil
gokhanyapar_ - 31.12.2011 13:10:45
|
Demolar - Model-Pembe Mezarlık
gitar çok iyi değil ama ses mükemmel 10 üzerinden 9 muhteşem olmuş çok hoşuma gitti
Efozaydin - 31.12.2011 13:09:16
|
|
|