|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Aşkın Olmasa - AKOR
lütfen arpeji belirtin arkadaşlar bende çıkaramadım dieğr arkadaşımız gibi :)
EnveRJan - 30.12.2011 20:49:06
|
Demolar - bilmeni isterdim
dostum sesine bayıldım :)
gitaristozi - 30.12.2011 20:23:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeninur Ada - Eftelya - AKOR
Em F Dm Em Benim divane gönlüm, hep seni ister Eftelya deneyin birde bi de ikinci tekrarda Am-F-Dm-Em yapın
escadirlle - 30.12.2011 20:13:20
|
Anketler - Nota Geçişleri İyi Yapıyorum Başlangıç Gitarını Bırakmalı Mıyım?
09 Eylül 2011 Cuma tarihinde Baykuş93 yazmıştı: Başlangıç gitarı? Bence klasik çalmayı başlamadan bırakıp direk bir elektro al.Eğer biraz bile olsa bilgin varsa şarkı çalmaya başla.Hiç bir şey sizi şarkı çalmaktan fazla geliştiremez bence.Eğer hiç bilgin yoksa ezik bir kursa git 1 ayda öğretirler bir şeyler onlarla parmak egzersizleri yap ve şarkıya geç.Yanlış diyenler olucaktır kendi düşüncemdir. Evet yanlış çünkü gitar başlangıçta bir hevestir direk elektroya geçilmez birçok arkadaşım başlar başlamaz bıraktılar boşuna gitar almış olduar belki bir daha o gitarı açmadılar bile. bu yüzden basit bi klasik gitar alıp tam olarak öğrenene kadar kursa gidilmeli
TheCraftyJackal - 30.12.2011 20:07:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Tek Hatıra - AKOR
parçanın orjinal tonu F#m ve ispanyol kalıpla çalınan bir parça. akorlar başlıca f#m, G,A, Bm,C#
Cortlamış - 30.12.2011 19:52:19
|
Haberler - Kıraç'tan Yeni Albüm " Derindekiler "
albüm süper birde akorlarını koysalar daha güzel olacak
arananadam1 - 30.12.2011 19:37:16
|
Demolar - Jason Mraz-Im Yours
5 yıldız veren arkadaşa teşekkürler ama bence ben 5 yıldızı hak etmedim :(
Efozaydin - 30.12.2011 19:33:39
|
Demolar - Papatya (Teoman)
dinledikçe dinleyesi geliyor insanın güzel çalışma . devamını bekliyoruz . :)
a.eren - 30.12.2011 19:29:59
|
iiii güzel çalıo bişi dicem akorlarını bna vereblirmisin çalıcanmda
edgefb - 30.12.2011 19:17:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Üç Hürel - Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş - AKOR
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde merterci yazmıştı:
01 Ağustos 2011 Pazartesi tarihinde GitaristGenç_07 yazmıştı:
15 Ocak 2011 Cumartesi tarihinde OguzcanY. yazmıştı:
12 Mayıs 2009 Salı tarihinde rainarrow yazmıştı: Şarkının orjinali pardon ama bu değil... Emek için teşekkür ederim fakat Emler E olacak. Ben 3 hürelin yeğeniyim. İster inanın ister inanmayın. Onlar bana öğretti. :) 3 hürelin 3ünündemi yeğenisin birader :D aynen sanırm üç hür-el arkadaşım 3 ününde yeğenidir kesin :D 3 hürelin üyelerinin kardeş olması lazım. öyle biliyorum. eğer öyleyse doğrudan 3ünün de yeğeni oluyor aga :D Ya ben olsam ben de inanmazdım biri çıksa böyle dese ama olay o değil onu öylesine yazdım :D (ki doğru :P) Asıl mesele Em lerin E olması dostlar :D bakın öyle deneyin daha güzel gelir
rainarrow - 30.12.2011 19:07:38
|
Demolar - Ev Kaydıyla Neler Yapılabilir ?
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Melisbaşak yazmıştı: başarılı olmuş . :D teşekkürler :)
metaliRock - 30.12.2011 18:58:57
|
Demolar - Ev Kaydıyla Neler Yapılabilir ?
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde rvr yazmıştı: şarkı adı nedir?
şarkı bize ait kardeşim
metaliRock - 30.12.2011 18:58:42
|
|
|