Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [ 4174 ]  [4175]  [4176]  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181] 
Demolar - El Gibi
uyurkenmi söyledin :))


ozan kırarslan - 31.12.2011 12:39:42

Demolar - 01- Akdeniz Akşamları
gitarın akordu yok. Sesini doğru kullanamıyorsun. Şarkıyı sesine göre transpoze etmlelisin. Ritmin uymuyor. Ritme geçişin çok kötüydü. Başarılar :)


ozan kırarslan - 31.12.2011 12:38:19

Akor|Tab|Söz|Nota - İzel - Ah Yandım  - AKOR
Ritim 4/4lük folk


Beşiktaşlı. - 31.12.2011 11:48:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yanıbaşımdan  ver 5 - AKOR
Başarılı...Tonuma uygun...


Mutedil - 31.12.2011 11:31:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Anıl Durmuş - Mutluluktan Yolculuk  - AKOR
Anıl Durmuşun en sevdıgım parcası saol kardesım :)


hamza1905 - 31.12.2011 10:07:49

çok güzel olmuş


davulcuhuseyin - 31.12.2011 02:52:15

Demolar - Barış Akarsu - Gözlerin
Süpersin kardeşim:)


misirik - 31.12.2011 02:25:20

Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
ibrahim bu aşağılık kişilikle muhattap olma benden söylemesi yapışıp kalıyor sonra bildiğin çamur herkese aynı şeyi yapıyor kendi aşağılanmışlığını burda tamir ediyor bu zavallı yaratık.
Bu soytariylami muhattab olacam mal amk.
aynen:).


Li Paris Man - 31.12.2011 02:22:31

31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Kardeşim ağzına sağlık alt yapıyla güzel olmuş :) bi yeri söylememişin sanırım.
eyvallah dostm:)yok söyledim her yeri valla:d.


Li Paris Man - 31.12.2011 02:21:43

Dogrudur ergenlik bitmedi daha :) gitarda 3. ayım daha teşekkür ederim.


AykutF - 31.12.2011 01:59:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş  ver 2 - AKOR
nakaratın nesi var ki? gayet güzel olmuş eline sağlık


r.berk - 31.12.2011 01:59:48

Demolar - Barış Akarsu - Gözlerin
Helal olsun kardeşim ağzına yüreğine sağlık çok güzel olmuş...


emre242 - 31.12.2011 01:17:52

Sayfalar:  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [ 4174 ]  [4175]  [4176]  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181] 

Anket
PentagraM35 soruyor:
Gitarla Yapmak İstediğiniz Sey









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.