Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166]  [ 4167 ]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  ver 2 - AKOR
Ritim ; AYYAYYAY

Olması Lazım :)


KaseR - 1.01.2012 12:13:26

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
harika bir çalışma tebrikler .


a.eren - 1.01.2012 11:58:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Yalnızlık Senfonisi  - AKOR
Yine Ahmet YıLMaZzZ ve yine muhteşem..eline sağlık...


Mert08 - 1.01.2012 11:49:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Son Mektup  ver 4 - AKOR
ritm 8/8 olacak akorlar falan dogru tebrıkler...


gsankara - 1.01.2012 11:48:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Son Mektup  ver 2 - AKOR
doğru ama hasretlik çekilmiyordan önce akor gecişlerinide yazsaydın keşke


gsankara - 1.01.2012 11:46:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Son Mektup  - AKOR
Arkadaşlar igrenc olmus orjinal akorlar değil 1.si bu 2.si ise hasretlil çekilmiyordan önce akor gecişi yanlış kısacası berbat


gsankara - 1.01.2012 11:44:37

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
çok tatlı söylemişin dostummm helal olsun biy sözleyin vaydı :) başarılısın yolun açık olsun


fatihck123 - 1.01.2012 11:21:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Gülümcan Fon Müziği (Murat İşbilen)  - TAB
bugün bakarım :) sırf bu müziği çalmak için gitar öğrendim..


kırıkgitar.1 - 1.01.2012 11:18:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahu Sağlam - Gülümcan  - TAB
A bölümünü 2 defamı çalıyoruz? :S


kırıkgitar.1 - 1.01.2012 11:16:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Cake - Perhaps Perhaps Perhaps  - AKOR
perhaps derken ilk cm g# olacak gerisi iyidir iyi :)


DoRaa - 1.01.2012 10:40:05

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı:
muhteşem
çok sagol :)


emrektunca - 1.01.2012 05:23:10

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı:
gitar çok iyi değil ama ses mükemmel 10 üzerinden 9 muhteşem olmuş çok hoşuma gitti
teşekkür ederim gitarı daha da geliştiririm inşallah onu da begenirsin :)


emrektunca - 1.01.2012 05:21:27

Sayfalar:  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166]  [ 4167 ]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174] 

Anket
ARDA995 soruyor:
En sevdiğiniz grup hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,13 saniye.