Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [ 4163 ]  [4164]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170] 

Em---------D------------------Em
Senin kapılarını Sonuna kadar açtım

------------D-------------------- Em
Kaderime söz verip Seni anlıma yazdım )2x


D-----------Em
Aşkın bir alev olsa

D-----Am----Em
Yakarmı bu canımı )2x



Am-----------G / Em )
Uzanamam ben sana )
) 2x
G / D / Em )
Bu acıtır canımı )



Hüseyin KARAF karaf@musician.org


qitarist07 - 1.01.2012 22:58:51

Demolar - Pinhani Yitirmeden - Gitar Halit Aydın
sanırım 3.akor f7m kullanmışın.Onun yerine F akorunu kullan kardeşm orjinal ton o.kayıt güzel olmuş ağzına sağlık.


quitar_ibrahim - 1.01.2012 22:48:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Biraz Ayrılık  - AKOR
Ritim : A K Y Y K Y 'dır arpeji nedir acaba


quitar94 - 1.01.2012 22:23:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Biraz Ayrılık  - AKOR
Ritim : A K Y Y K Y 'dır arpejini bilen var mı


quitar94 - 1.01.2012 22:23:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 3 - AKOR
AŞAĞIDA YORUMUMDAKİ GİBİ ÇALIN PARÇAYI GAYET GÜZEL :))


berkay_gitarist - 1.01.2012 22:10:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 3 - AKOR
bence çok hoş olmuş ama çokta önemli bi hata var burdaa siz beni dinleyin sadece Gm# ile B nin yerinii değiştirin anlamadıysanız aşağıya yaziyim yazdığım yerleri benim dediğim gibi çalın bence çok güzel :)))
.
.
.
B Gm# Cm#
Herşeyinle yanımdasın
.
.
.
B Gm# Cm#
Ayrıldım yine senden
.
.
.
B Gm# Cm#
Bensizken Ankara'da


berkay_gitarist - 1.01.2012 22:09:21

Demolar - İßrahim-Olsun (Halil Sezai Paracıkoğlu)
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde sait34 yazmıştı:
bravo ses budur
eyvallah.


quitar_ibrahim - 1.01.2012 21:51:35

idris kusura bakma kardeş ama olmamış bu ben böylesini ilk defa görüyorum.Sen ilk önce bi gitarın akor ayarını kontrol et sonra sesini ona göre ayarla.Senin gitarın sesi ayrı bi yerde sen ayrı bi yerde.Ayrıca bu şarkıyı türkü gibi okumaya gerek yok.Sesini boş yere uzatmışsın bazı yerlerde.Kusura bakmayasın.Yanlış olanları söylüyorum ki düzeltesin


Mediterranean - 1.01.2012 21:36:25

Yahu kardeşim boş şeylere birbirinizi kırmayın. Beğenen ve beğenmeyenler hayatın heryerinde mevcut. Zaten birşeyi ya beğenirsin ya beğenmezsin. Ak7n sesinde aşırı detoneler mevcut,gidio geliyor farkındamısın değilmisin bilmiyorum ama söyleyelim dedim. Senin yorumunla öldürdüğüm şarkıyı gömmüş üstüne el fathayı da okumuşsun :)


gitaroman - 1.01.2012 21:28:18

Uykusuzum ve Gribim Yeni Geçti-Şarkıları 4/4 Lük Bilmiyorum İlk Kayıt


GuitarAsiL - 1.01.2012 21:19:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı  ver 5 - AKOR
Başarılı Tebrikler


Beşiktaşlı. - 1.01.2012 20:29:52

Demolar - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı - Gitar Halit Aydın
Harika Tebrikler


Beşiktaşlı. - 1.01.2012 20:27:30

Sayfalar:  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [ 4163 ]  [4164]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170] 

Anket
knoxwille soruyor:
Şebnem Ferah'ın en beğendiğiniz albümü hangisidir ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.