|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Avara ver 3 - AKOR
Am Karadır kaşların kara
Sineme açtın yara Dm G Am Beni dünyada avara F Gm Am Eden bin beter olsun
basss - 2.01.2012 21:50:38
|
akorlara göre sesin çok pes kalmış. ve kayıtta sesler birbirinden bağımsız gidiyo. tekarar kaydı elden geçirmeni tavsiye ederim. , Bu tona göre tiz söylemen gerek ve akorlardan çok farklı tonda söylüyosun. Kulak vermeni tavsiye ederim.
PiSHKOPaT - 2.01.2012 21:44:05
|
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GuitarAsiL yazmıştı: Ritim Yanlış Kardeşim
Kardeşim Ritmi Kendim Uydurdum Olduğu Kadar :) Bu Şarkının Akorlarını Kendim Çıkardım... Ritmi A-Y-K-Y-A-Y Dene Daha İyi Olacaktır (:
GuitarAsiL - 2.01.2012 21:27:20
|
Anketler - Hangi Gitar Sizce???
:) tabiki cort vx-2v... arkadaşlar nedir bu ibanez sevdası yha vazgecin abi cort'un bende vx-2x modeli var bu fiyattaki dier tüm gitarlara bin basar... manyetikleri inanılmaz... lütfen tecrübeliyseniz oy verin şu anketlere. bilip bilmeden sağdan soldan duyduğunuz şeylere kapılıp gidiyosunuz...
JiqSaW - 2.01.2012 21:26:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
güzel
Marss - 2.01.2012 21:08:35
|
Demolar - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı - Gitar Halit Aydın
çok güzel tebrıkler
swgn90 - 2.01.2012 20:54:19
|
Demolar - Demir Demirkan - Aşktan öte
ses en büyük sıkıntım zaten :(
tolgabes64 - 2.01.2012 20:46:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde bycece yazmıştı:
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı: cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D: ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz? tamam gerek kalmadi.. buldum :) nasılmış bizede smlermsn? :D AKYYKY ya da aayyay de oluo ama oyle çalmiolar onu kendim uydurdum :) usta K ne oluyo kapat
Dumanyak' - 2.01.2012 20:10:21
|
Am Dm Gm Bb Am akorlar bunlar arkadaşlar sololarda bunlar üstünden atılıyor. Tab yazıcak vaktim yok.. Yorumlarınız için teşekkürler belki videosu daha yardımcı olur size linkini vereyim.. http://www.youtube.com/watch?v=dSf2r0pxJZQ
karacabekir - 2.01.2012 20:04:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım - AKOR
FDSFSDGSSFSFWDSFASDAWGHTHF
moonlight33 - 2.01.2012 19:55:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım - AKOR
19 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Bence Çok başarılı.. kARDEŞ BUNUN RİTMİ NE OLCAK
moonlight33 - 2.01.2012 19:55:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım - AKOR
19 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Bence Çok başarılı.. kARDEŞ BUNUN RİTMİ NE OLCAK
moonlight33 - 2.01.2012 19:55:05
|
|
|