Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [ 4158 ]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Avara  ver 3 - AKOR
Am
Karadır kaşların kara

Sineme açtın yara
Dm G Am
Beni dünyada avara
F Gm Am
Eden bin beter olsun


basss - 2.01.2012 21:50:38

akorlara göre sesin çok pes kalmış. ve kayıtta sesler birbirinden bağımsız gidiyo. tekarar kaydı elden geçirmeni tavsiye ederim. ,
Bu tona göre tiz söylemen gerek ve akorlardan çok farklı tonda söylüyosun. Kulak vermeni tavsiye ederim.


PiSHKOPaT - 2.01.2012 21:44:05

02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GuitarAsiL yazmıştı:
Ritim Yanlış Kardeşim
Kardeşim Ritmi Kendim Uydurdum Olduğu Kadar :)
Bu Şarkının Akorlarını Kendim Çıkardım... Ritmi A-Y-K-Y-A-Y Dene Daha İyi Olacaktır (:


GuitarAsiL - 2.01.2012 21:27:20

Anketler - Hangi Gitar Sizce???
:) tabiki cort vx-2v... arkadaşlar nedir bu ibanez sevdası yha vazgecin abi cort'un bende vx-2x modeli var bu fiyattaki dier tüm gitarlara bin basar... manyetikleri inanılmaz... lütfen tecrübeliyseniz oy verin şu anketlere. bilip bilmeden sağdan soldan duyduğunuz şeylere kapılıp gidiyosunuz...


JiqSaW - 2.01.2012 21:26:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
güzel


Marss - 2.01.2012 21:08:35

Demolar - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı - Gitar Halit Aydın
çok güzel tebrıkler


swgn90 - 2.01.2012 20:54:19

Demolar - Demir Demirkan - Aşktan öte
ses en büyük sıkıntım zaten :(


tolgabes64 - 2.01.2012 20:46:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde bycece yazmıştı:
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D:
ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz?
tamam gerek kalmadi.. buldum :)
nasılmış bizede smlermsn? :D
AKYYKY ya da aayyay de oluo ama oyle çalmiolar onu kendim uydurdum :)
usta K ne oluyo
kapat


Dumanyak' - 2.01.2012 20:10:21

Am Dm Gm Bb Am akorlar bunlar arkadaşlar sololarda bunlar üstünden atılıyor. Tab yazıcak vaktim yok.. Yorumlarınız için teşekkürler belki videosu daha yardımcı olur size linkini vereyim..
http://www.youtube.com/watch?v=dSf2r0pxJZQ


karacabekir - 2.01.2012 20:04:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım  - AKOR
FDSFSDGSSFSFWDSFASDAWGHTHF


moonlight33 - 2.01.2012 19:55:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım  - AKOR
19 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Bence Çok başarılı..
kARDEŞ BUNUN RİTMİ NE OLCAK


moonlight33 - 2.01.2012 19:55:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım  - AKOR
19 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Bence Çok başarılı..
kARDEŞ BUNUN RİTMİ NE OLCAK


moonlight33 - 2.01.2012 19:55:05

Sayfalar:  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [ 4158 ]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165] 

Anket
SleOfficial soruyor:
Onur Koç'un en sevdiğiniz bestesi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.