|
|
Demolar - yemyeşil bir deniz senin gözlerin
en sevdiğim şarkılardan biridir kendileri sende güzel söylemişsin tebrikler fakat çok gürültü yani hışırtı var nasıl kayıt yapıyorsun
kutsan - 30.12.2011 22:41:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Blues Gamlar - Am (La Minör) - TAB
30 Mart 2010 Salı tarihinde qzy yazmıştı: (Y) (Y)
turkolog - 30.12.2011 22:08:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Şehnaz Longa ( Tosun Paşa Cover ) - GP5
ah bi de şuna ritm gitar ekleyebilsem
karaconda - 30.12.2011 22:07:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - AKOR
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde GiTaR123. yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde harex yazmıştı: elinize sağlık teşekkürler. " deymesin elleri(GM) miz (Bb) buluşmasın bu göz (Dm) ler" daha iyi oluyor.
gm iyi iyi :) Gm den Bb ve Dm tavsiye ediyorum hoş oluyor :)
chernobil_tgcn - 30.12.2011 21:53:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19 ver 2 - AKOR
"çok" yanlış değil bence , emeğine sağlık güzel olmuş.
chernobil_tgcn - 30.12.2011 21:48:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sigma_guitar yazmıştı: Em.... Em Fm Em Benim bu derdim Fm Ne yağan yağmurda G Ne yalancı sonbaharda Fm m Fm Em Ne bomboş sokaklarda…
Em Fm Em Kırılmış her yanım Fm G Kaybolur zaman saçlarında Fm Gözlerim sokaklarda Em Fm Em Sebebi isyan aşkım…
İçim yanar, içim kanar da F-G İsyan! Fm Am Geriye bir avuç yalan Fm G Am Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman… fikrine saygı duyuyorum ama Fm koymak biraz cinayet olmuş :D
chernobil_tgcn - 30.12.2011 21:42:10
|
Demolar - Eye Of The Tiger
teşekkür ederim :)
guitarbr - 30.12.2011 21:37:19
|
|
biraz fazla cover oldu :D
tolgabes64 - 30.12.2011 21:32:29
|
|
solo ayrı yerden calıyor ritm ayrı gidio :) pek olmamıs dostum.
bariscapt - 30.12.2011 21:21:04
|
|
harika olmus ya başkalarının sesinden kandi altyapımı duymak harika oluyor ozellikle de boyle guzel yorumlanınca.cok tesekkur ederim.basarılar.anason sarkısının altyapısını hazırlıyorum en kısa zamanda eklicem siteye :) begenirsen vokal yaparsın
bariscapt - 30.12.2011 21:19:33
|
|
kayıtları tam üstüne oturtamamışsın kardeş hiç dinlemeden mi koydun arkadaş şarkıdan soğudum valla ya
bynar - 30.12.2011 21:03:26
|
Anketler - Heavy Metal Ve Rock İçin?
arkadaş tabiki jackson o da olmadı cort yha bu şıklar ne böyle zaten metal deyince jackson düşünmelisin fender ne gibson ne yha bırak siz gitar çalmayın arkadaş... :(
JiqSaW - 30.12.2011 20:58:52
|
|
|