Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174]  [4175]  [4176]  [ 4177 ]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184] 
Demolar - yemyeşil bir deniz senin gözlerin
en sevdiğim şarkılardan biridir kendileri sende güzel söylemişsin tebrikler fakat çok gürültü yani hışırtı var nasıl kayıt yapıyorsun


kutsan - 30.12.2011 22:41:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Blues Gamlar - Am (La Minör)  - TAB
30 Mart 2010 Salı tarihinde qzy yazmıştı:
(Y)
(Y)


turkolog - 30.12.2011 22:08:00

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Şehnaz Longa ( Tosun Paşa Cover )  - GP5
ah bi de şuna ritm gitar ekleyebilsem


karaconda - 30.12.2011 22:07:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - AKOR
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde GiTaR123. yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde harex yazmıştı:
elinize sağlık teşekkürler.
" deymesin elleri(GM) miz (Bb) buluşmasın bu göz (Dm) ler" daha iyi oluyor.
gm iyi iyi :)
Gm den Bb ve Dm tavsiye ediyorum hoş oluyor :)


chernobil_tgcn - 30.12.2011 21:53:42

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19  ver 2 - AKOR
"çok" yanlış değil bence , emeğine sağlık güzel olmuş.


chernobil_tgcn - 30.12.2011 21:48:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sigma_guitar yazmıştı:
Em.... Em Fm Em
Benim bu derdim
Fm
Ne yağan yağmurda
G
Ne yalancı sonbaharda
Fm m Fm Em
Ne bomboş sokaklarda…


Em Fm Em
Kırılmış her yanım
Fm G
Kaybolur zaman saçlarında
Fm
Gözlerim sokaklarda
Em Fm Em
Sebebi isyan aşkım…



İçim yanar, içim kanar da
F-G
İsyan!
Fm Am
Geriye bir avuç yalan
Fm G Am
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman…
fikrine saygı duyuyorum ama Fm koymak biraz cinayet olmuş :D


chernobil_tgcn - 30.12.2011 21:42:10

Demolar - Eye Of The Tiger
teşekkür ederim :)


guitarbr - 30.12.2011 21:37:19

biraz fazla cover oldu :D


tolgabes64 - 30.12.2011 21:32:29

solo ayrı yerden calıyor ritm ayrı gidio :) pek olmamıs dostum.


bariscapt - 30.12.2011 21:21:04

harika olmus ya başkalarının sesinden kandi altyapımı duymak harika oluyor ozellikle de boyle guzel yorumlanınca.cok tesekkur ederim.basarılar.anason sarkısının altyapısını hazırlıyorum en kısa zamanda eklicem siteye :) begenirsen vokal yaparsın


bariscapt - 30.12.2011 21:19:33

kayıtları tam üstüne oturtamamışsın kardeş hiç dinlemeden mi koydun arkadaş şarkıdan soğudum valla ya


bynar - 30.12.2011 21:03:26

Anketler - Heavy Metal Ve Rock İçin?
arkadaş tabiki jackson o da olmadı cort yha bu şıklar ne böyle zaten metal deyince jackson düşünmelisin fender ne gibson ne yha bırak siz gitar çalmayın arkadaş... :(


JiqSaW - 30.12.2011 20:58:52

Sayfalar:  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174]  [4175]  [4176]  [ 4177 ]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184] 

Anket
Metalmilitia. soruyor:
En İyi Rock Savaş Şarkısı?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.