Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184]  [ 4185 ]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192] 
Anketler - Gitarla ilgili her ankette İbanezin çok oy almasının nedeni dedir ?
güzel bir konuya değinmişsin kardeşim tebrik ederim ibanez de güzel ayrı mevzu ama ibanezin setlerini alıyorlar 500 tl ye ondan hoşlarına gidiyor o yüzden yazıyorlar hani japon üretimi jem olsa anlarım benim arkadaşta var jem altından gitar =) süper sesi var güzel tonları var ama bende esp var benim istediğim ton esp de o yüzden ki kalite olarakta esp ibanezi her türlü yer sanırım...


qestapo - 29.12.2011 17:29:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
arpej pimamiam mı acaba ? yoksa 6 vuruşluk mu arpej olacak??


smert62 - 29.12.2011 17:25:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Yollarda Bulurum Seni  - AKOR
Arkadaşlar bana çalacağım buna benzer şarkılar varsa verebilir misiniz?Arkadaşım çok güzel olmuş şarkı ayrıca teşekkürler bide ritim şöyle güzel oluyor:aşağı kapatma yukarı yukarı kapatma yukarı... Bide böyle deneyin Herkese iyi günler...


BiG EmPiRe - 29.12.2011 17:01:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Sandal - Araba  - AKOR
eline sağlık bence güzel olmuş...


frenzy_boy111 - 29.12.2011 16:40:01

Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde cücü yazmıştı:
güzel olmuş gerçekten... hangi programı kullanıyosun ?
Teşekkürler Cubase 5 kullanıyorum


Seckins - 29.12.2011 16:37:26

Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
güzel olmuş gerçekten... hangi programı kullanıyosun ?


cücü - 29.12.2011 15:56:22

Demolar - Çelik - Bu Şehirde (Kaan Gitar)
Adaşın olarak seni tebrik etmekten gurur duyuyorum bütün demoları dinledim kardeşim hepside ayrı güzel... başarılarının devamını dilerim (:


MusicalParadoX - 29.12.2011 15:39:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sil Baştan  - AKOR
27 Kasım 2007 Salı tarihinde _mit_ yazmıştı:
arkadaşlar ben daha yeni başladım zahmet olmassa şu şarkıların ritimlerini de yazsanız (ayyaay gibi)
aşağı yukarı yukarı aşağı yukarı yukarı aşağı yukarı aşağı yukarı
(A Y Y A Y Y A Y A Y)


wakfi - 29.12.2011 15:22:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - My Lady D'Arbanville  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
utanmadan google translate ten çevirmiş ya


khanuya - 29.12.2011 13:44:16

Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
seckin fazlsıyla profesyonel olmus,harika tek kelimeyle.alt yapı ve vokal uyumu ve ensturmanlar harika.
eyvallah sağolasın abicim


Seckins - 29.12.2011 13:27:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Piiz - Vazgeç Gönül  - AKOR
akorlar orjinal değil ama herkes kapo kullanarak sesine göre ayarlayabilir. örneği ben kapo 3 ile çalıyorum yada 4 de güzel.. bunun haricinde tek bir hata var nakaratın sonu Am akoru ile bitmeli


sea_gitarist_19 - 29.12.2011 12:57:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - Hello  ver 3 - AKOR
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde R.R.M. yazmıştı:
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
çalıntı akorları almış koymuş buraya, yoksa sanmıyorum same chords as above diye bir açıklama yapacağını.bari onu silseydin.. :)
evt unutmuşum onu silmeyi ama internette biraz araştırma yaparsan nereleri değiştirdiğimi görebilirsin sanırım emek de orda:)
ultimate-guitar'dan yapıştırmışsın baba ben bir fark göremedim.neyse amacım olayı bulandırmak değildi,en azından alıntı olduğunu belirtirsek diğer sitelerden bir farkımız olmuş olur..


genghiskhan59 - 29.12.2011 12:40:05

Sayfalar:  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184]  [ 4185 ]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192] 

Anket
barış3 soruyor:
teoman hakkında ne düşünüyorsunuz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.