|
|
Anketler - Gitarla ilgili her ankette İbanezin çok oy almasının nedeni dedir ?
güzel bir konuya değinmişsin kardeşim tebrik ederim ibanez de güzel ayrı mevzu ama ibanezin setlerini alıyorlar 500 tl ye ondan hoşlarına gidiyor o yüzden yazıyorlar hani japon üretimi jem olsa anlarım benim arkadaşta var jem altından gitar =) süper sesi var güzel tonları var ama bende esp var benim istediğim ton esp de o yüzden ki kalite olarakta esp ibanezi her türlü yer sanırım...
qestapo - 29.12.2011 17:29:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
arpej pimamiam mı acaba ? yoksa 6 vuruşluk mu arpej olacak??
smert62 - 29.12.2011 17:25:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Yollarda Bulurum Seni - AKOR
Arkadaşlar bana çalacağım buna benzer şarkılar varsa verebilir misiniz?Arkadaşım çok güzel olmuş şarkı ayrıca teşekkürler bide ritim şöyle güzel oluyor:aşağı kapatma yukarı yukarı kapatma yukarı... Bide böyle deneyin Herkese iyi günler...
BiG EmPiRe - 29.12.2011 17:01:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Sandal - Araba - AKOR
eline sağlık bence güzel olmuş...
frenzy_boy111 - 29.12.2011 16:40:01
|
Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde cücü yazmıştı: güzel olmuş gerçekten... hangi programı kullanıyosun ? Teşekkürler Cubase 5 kullanıyorum
Seckins - 29.12.2011 16:37:26
|
Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
güzel olmuş gerçekten... hangi programı kullanıyosun ?
cücü - 29.12.2011 15:56:22
|
Demolar - Çelik - Bu Şehirde (Kaan Gitar)
Adaşın olarak seni tebrik etmekten gurur duyuyorum bütün demoları dinledim kardeşim hepside ayrı güzel... başarılarının devamını dilerim (:
MusicalParadoX - 29.12.2011 15:39:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sil Baştan - AKOR
27 Kasım 2007 Salı tarihinde _mit_ yazmıştı: arkadaşlar ben daha yeni başladım zahmet olmassa şu şarkıların ritimlerini de yazsanız (ayyaay gibi) aşağı yukarı yukarı aşağı yukarı yukarı aşağı yukarı aşağı yukarı (A Y Y A Y Y A Y A Y)
wakfi - 29.12.2011 15:22:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - My Lady D'Arbanville - TÜRKÇE ÇEVİRİ
utanmadan google translate ten çevirmiş ya
khanuya - 29.12.2011 13:44:16
|
Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı: seckin fazlsıyla profesyonel olmus,harika tek kelimeyle.alt yapı ve vokal uyumu ve ensturmanlar harika. eyvallah sağolasın abicim
Seckins - 29.12.2011 13:27:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Piiz - Vazgeç Gönül - AKOR
akorlar orjinal değil ama herkes kapo kullanarak sesine göre ayarlayabilir. örneği ben kapo 3 ile çalıyorum yada 4 de güzel.. bunun haricinde tek bir hata var nakaratın sonu Am akoru ile bitmeli
sea_gitarist_19 - 29.12.2011 12:57:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - Hello ver 3 - AKOR
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde R.R.M. yazmıştı:
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: çalıntı akorları almış koymuş buraya, yoksa sanmıyorum same chords as above diye bir açıklama yapacağını.bari onu silseydin.. :) evt unutmuşum onu silmeyi ama internette biraz araştırma yaparsan nereleri değiştirdiğimi görebilirsin sanırım emek de orda:) ultimate-guitar'dan yapıştırmışsın baba ben bir fark göremedim.neyse amacım olayı bulandırmak değildi,en azından alıntı olduğunu belirtirsek diğer sitelerden bir farkımız olmuş olur..
genghiskhan59 - 29.12.2011 12:40:05
|
|
|