Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184]  [4185]  [ 4186 ]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [4193] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Gelevera Deresi  ver 3 - AKOR
Orjinali Kapo 1 Arkadaşlar.


quitar_ibrahim - 29.12.2011 12:07:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın  - AKOR
Orjinal ritm AAYYKY


Cowu - 29.12.2011 10:23:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Olsun (akustik)  - AKOR
sondaki dip not çok işime yaradı o h nin ne işe yaradığını bilmiyordum


TRikimaru - 29.12.2011 02:00:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur  - AKOR
orjinalin de orjinali. tebrikler


mavez17 - 29.12.2011 01:03:59

Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
Özür dilemene gerek yok bağenmek zorunda değilsin tabiki dinlediğin için teşekkürler


batu2318 - 29.12.2011 00:59:55

Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
teşekkür ederim arkadaşlar :) kayıtlarıma devam edicem :)


batu2318 - 29.12.2011 00:58:54

Demolar - Suat Seçkin - Kaybeden
seckin fazlsıyla profesyonel olmus,harika tek kelimeyle.alt yapı ve vokal uyumu ve ensturmanlar harika.


bariscapt - 28.12.2011 23:57:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
Herşey güzelde, G#m yerine G olunca daha iyi oluyor.


hasanakcasu - 28.12.2011 23:12:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Sönmüyor Ateşimiz  ver 4 - AKOR
süper olmuşş


fbmusticeza - 28.12.2011 22:47:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Söz Vermiştin  ver 4 - AKOR
01 Nisan 2011 Cuma tarihinde -_irem_- yazmıştı:
(akor kitabından alıntı)
Akor kitabından alıntı demeden önce, Afiliadam'ın kim olduğuna ve yazdığı tüm akorların ne kadar beğenildiğine bakmakta yarar var.


forkilas - 28.12.2011 22:46:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Sönmüyor Ateşimiz  ver 4 - AKOR
saol


fbmusticeza - 28.12.2011 22:34:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Muhlis Sabahattin Ezgi - Hatırla Sevgili  - TAB
noktalar neye ????


TaRaK 53 - 28.12.2011 21:26:21

Sayfalar:  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [4184]  [4185]  [ 4186 ]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [4193] 

Anket
zembilov soruyor:
Elektro Akustik Gitarı Bağladığım Amfiye Mikrofon Da Bağlayabilir Miyim?(Seslerle Ayrı Ayrı Oynamak İstiyorum)








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.