Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [ 4193 ]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200] 
evet bende diğer arkadaşa onu diyordum bu siteyi kullanıyoruzki amatörüz birbirimize bir şeyler paylaşarak eksiklerimizi öğrenecegiz teşekkür ederim.


bynar - 27.12.2011 19:27:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D:
ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz?
tamam gerek kalmadi.. buldum :)


Dumanyak' - 27.12.2011 19:09:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D:
ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz?


Dumanyak' - 27.12.2011 19:04:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D:


Dumanyak' - 27.12.2011 18:59:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı:
böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
daha resit bile degiller. amator muzik yapıyorlar ve kitleleride var. eger sende bu akora girdiysen vardır bunda bir hikmet. cocukların nereden baksan 400 bin fanı var. yani dinleniyorsa bize yakısanda onlara destek olmaktır. kıskanclık yapmanın alemi yok. bende pek begenmiyorum ama bu sarkıları amatorluklerine gore hicte fena degil


secquin - 27.12.2011 18:38:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Ver Bana Düşlerimi  ver 2 - AKOR
akorları beğendim ama sanki şarkıda yüreğimi değilde yüreğime diye okuyor ?.Ellerine sağlık yaşar kurt'un tüm parçaları ellerinden öper inşallah :).


yabani3535 - 27.12.2011 18:29:30

Demolar - yanarım-sertab erener
çok güzelllllll


rogueee - 27.12.2011 18:01:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Kara Değil Mi?  ver 2 - AKOR
diğerlerinede baktım benim sesime en iyi oturan akorlar bunlar eline sağlık...


bogarock - 27.12.2011 17:53:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - İstiklal Marşı  - AKOR
istiklal marşına hakaret


selimcan - 27.12.2011 17:47:24

Demolar - Sonbahar (Beste)
çok süper olmuş defalarca dinledim tebrikler


mavii-42 - 27.12.2011 16:49:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş  - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde OverRock yazmıştı:
es nedir?
es derken ?


livecodmete - 27.12.2011 16:47:56

süpermi ş yhaaa


Melisbaşak - 27.12.2011 16:07:28

Sayfalar:  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [ 4193 ]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200] 

Anket
hilalundar soruyor:
En iyi erkek şarkıcı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.