27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı: böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
daha resit bile degiller. amator muzik yapıyorlar ve kitleleride var. eger sende bu akora girdiysen vardır bunda bir hikmet. cocukların nereden baksan 400 bin fanı var. yani dinleniyorsa bize yakısanda onlara destek olmaktır. kıskanclık yapmanın alemi yok. bende pek begenmiyorum ama bu sarkıları amatorluklerine gore hicte fena degil
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Ver Bana Düşlerimi ver 2 - AKOR
akorları beğendim ama sanki şarkıda yüreğimi değilde yüreğime diye okuyor ?.Ellerine sağlık yaşar kurt'un tüm parçaları ellerinden öper inşallah :).