Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194]  [ 4195 ]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  - AKOR
G falan yok şarkıda dalgamı geçiyosunuz ayrıca kapo takmak zorundada değilsiniz sesine uymuyosa takarsın kaponu.akorlar süper ellerine sağlık kardeşim ama bidde C#m tonunu deneyin oda harika.


Desperado27 - 27.12.2011 12:30:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Her Aşk Ölümü Tadacak  - AKOR
mükemmel ritmide folk arkadaşlar aa yy ay


Desperado27 - 27.12.2011 12:09:35

Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
BU ŞARKIYI bir arkadaşım daha çalıyo ama bunda gülesim geldi ,özür dilerimm :D ses sistemindendir :D


GiTaR123. - 27.12.2011 11:58:14

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
güzel olmuş ama türkçe şarkılarda daha iyisin..rock ve yabancı dan cok pop gidiyor sesine ...başarılar cao ;)


emrektunca - 27.12.2011 11:28:02

Demolar - AykutF - Ne Desem İnanırsın (Sıla)
bu şarkıyı bi yerden hatırlıyorum :)

aykut fena değil bence de


by_CEA - 27.12.2011 10:46:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Denizin Tuzu  - AKOR
Arkadaşlar şarkının ritmini yazar mısınız?
Paylaşım için teşekkürler.


Mfk_ - 27.12.2011 10:42:58

Demolar - Özgür cevik_fırtina
güzel olmuş ağzına sağlık.


frkcvk - 27.12.2011 00:03:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye  - AKOR
Bu şarkı süper olmuş eline sağlık ,zaten şarkıyı bilip seviyordum akorları buldum saol.........


transprent - 26.12.2011 23:33:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Metters  - AKOR
Arpejle


transprent - 26.12.2011 23:29:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Ben Seni Arayamam  ver 2 - AKOR
bu şarkının ritmi yok :D en iyisi arpej'le çalın bunu


hami167 - 26.12.2011 23:28:00

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
dinlemek çok keyifli, tebrikler... keşke demolarının akorlarını da biz garibanlar için yükleyebilsen ne dua alırsın ;)


gayesi - 26.12.2011 22:41:54

Demolar - havaalanı
tövbe tövbeee...


MusicalParadoX - 26.12.2011 22:28:08

Sayfalar:  [4188]  [4189]  [4190]  [4191]  [4192]  [4193]  [4194]  [ 4195 ]  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202] 

Anket
Lazjackall soruyor:
Cem Adrianın hangi şarkısı daha güzel ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.