Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [ 4203 ]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210] 
Anketler - Dünyanın En İyi Gitaristi Sence Kim..?
benim favorilerim: ERKAN OĞUR, YAVUZ ÇETİN,jimy hendrix, yangwie malmstein


orkun44 - 25.12.2011 13:20:14

Anketler - Isaac Albeniz'in Asturias'ı mı Yoksa Metallica'nın Nothing Else Matters'ı mı?
astuias gitarda çok sesliliğin babasıdır


orkun44 - 25.12.2011 13:20:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Kılıç - Sen Nefesimsin  - AKOR
arkadaşlar ritim 4/4'lük 3 yani iki aşağı iki yukarı iki aşağı iki yukarı aşağı yukarı


melope - 25.12.2011 13:06:55

keşke biraz nota sürelerine uysaydın olsun yinede çalmaya çalışmışsın videoyu izleyerek umarım hatalaını anlamışsın .başarılar
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=KO06jFdJWy0


orkun44 - 25.12.2011 13:06:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
Süper ben anladm ama anlmayıyanlar için konuyu açabilirdin


CanSeyran - 25.12.2011 13:02:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Göktan - Sen  ver 3 - AKOR
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde wilfin yazmıştı:
bitirislerdeki F# assagıya sarkıcak ornegin;

C F#
Gözlerimin önünde
Bm
Bize ağlıyorum...
------Bm
Bize ağlıyorum...


wilfin - 25.12.2011 13:02:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Göktan - Sen  ver 3 - AKOR
bitirislerdeki F# assagıya sarkıcak ornegin;

C F#
Gözlerimin önünde
Bm
Bize ağlıyorum...


wilfin - 25.12.2011 13:01:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Göktan - Sen  ver 3 - AKOR
01 Temmuz 2009 Çarşamba tarihinde manaç yazmıştı:
Bm G
Sen vaktinden çok sonra gelen
A
Sevdalı bir yağmur gibisin
F# Bm
Çisil çisil gözlerimden


Bm G
Sen çıldırmış şairlerin
A
Titreyen mısralarında
F# Bm
Bahsettiği o perisin


şeklinde olmalı
kesinlikle adam haklı dagılın beyler:D


wilfin - 25.12.2011 12:58:25

Demolar - Bard's Song-Demo
Güzel söylemişsin kardeste . intro yu dogru calmamıssın gibi , ama gayet iyisin :D


buchos - 25.12.2011 12:41:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Mevsimler Geçerken  - AKOR
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde biolab yazmıştı:
17 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
29 Nisan 2011 Cuma tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
29 Nisan 2011 Cuma tarihinde magicozi yazmıştı:
F5 C#5 G#
Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş
A#m F5 C5
O yeşil gözlerinde ben yoktum
aynen doğru dostum bak orasını kaçırmışım :)
Aslında umut kaya bi perde ilerden çalıyor isteyen öylede yapabilir yani akorları bi perde kaydırabilir teşekkürler akorları hazırladığın içinde :)
hayır, Umut Kaya da aynı yerden çalıyor şarkıyı. Burada eksik olan ki bir arkadaşın eklediği üzere nakaratın 2. kısmında ki bahsi geçen yerdir.

http://www.youtube.com/watch?v=_ISTuLvpxkY
Buyur video bi perde ilerden çalıyor


KıRıK_KaLeM_56 - 25.12.2011 12:33:37

Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
<3 :)


nlgn6 - 25.12.2011 12:06:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Duydun Mu  ver 3 - AKOR
fa minörler fa diyez minör olcak arkadaşlar


kxl9mm - 25.12.2011 11:57:14

Sayfalar:  [4196]  [4197]  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [ 4203 ]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210] 

Anket
dumanik soruyor:
en iyi gibson sg modeli









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.