|
|
Anketler - Dünyanın En İyi Gitaristi Sence Kim..?
benim favorilerim: ERKAN OĞUR, YAVUZ ÇETİN,jimy hendrix, yangwie malmstein
orkun44 - 25.12.2011 13:20:14
|
Anketler - Isaac Albeniz'in Asturias'ı mı Yoksa Metallica'nın Nothing Else Matters'ı mı?
astuias gitarda çok sesliliğin babasıdır
orkun44 - 25.12.2011 13:20:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Kılıç - Sen Nefesimsin - AKOR
arkadaşlar ritim 4/4'lük 3 yani iki aşağı iki yukarı iki aşağı iki yukarı aşağı yukarı
melope - 25.12.2011 13:06:55
|
keşke biraz nota sürelerine uysaydın olsun yinede çalmaya çalışmışsın videoyu izleyerek umarım hatalaını anlamışsın .başarılar http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=KO06jFdJWy0
orkun44 - 25.12.2011 13:06:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - TAB
Süper ben anladm ama anlmayıyanlar için konuyu açabilirdin
CanSeyran - 25.12.2011 13:02:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göktan - Sen ver 3 - AKOR
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde wilfin yazmıştı: bitirislerdeki F# assagıya sarkıcak ornegin;
C F# Gözlerimin önünde Bm Bize ağlıyorum... ------Bm Bize ağlıyorum...
wilfin - 25.12.2011 13:02:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göktan - Sen ver 3 - AKOR
bitirislerdeki F# assagıya sarkıcak ornegin;
C F# Gözlerimin önünde Bm Bize ağlıyorum...
wilfin - 25.12.2011 13:01:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göktan - Sen ver 3 - AKOR
01 Temmuz 2009 Çarşamba tarihinde manaç yazmıştı: Bm G Sen vaktinden çok sonra gelen A Sevdalı bir yağmur gibisin F# Bm Çisil çisil gözlerimden Bm G Sen çıldırmış şairlerin A Titreyen mısralarında F# Bm Bahsettiği o perisin
şeklinde olmalı kesinlikle adam haklı dagılın beyler:D
wilfin - 25.12.2011 12:58:25
|
Demolar - Bard's Song-Demo
Güzel söylemişsin kardeste . intro yu dogru calmamıssın gibi , ama gayet iyisin :D
buchos - 25.12.2011 12:41:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Mevsimler Geçerken - AKOR
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde biolab yazmıştı:
17 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
29 Nisan 2011 Cuma tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
29 Nisan 2011 Cuma tarihinde magicozi yazmıştı: F5 C#5 G# Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş A#m F5 C5 O yeşil gözlerinde ben yoktum aynen doğru dostum bak orasını kaçırmışım :) Aslında umut kaya bi perde ilerden çalıyor isteyen öylede yapabilir yani akorları bi perde kaydırabilir teşekkürler akorları hazırladığın içinde :) hayır, Umut Kaya da aynı yerden çalıyor şarkıyı. Burada eksik olan ki bir arkadaşın eklediği üzere nakaratın 2. kısmında ki bahsi geçen yerdir.
http://www.youtube.com/watch?v=_ISTuLvpxkY Buyur video bi perde ilerden çalıyor
KıRıK_KaLeM_56 - 25.12.2011 12:33:37
|
Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
<3 :)
nlgn6 - 25.12.2011 12:06:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Duydun Mu ver 3 - AKOR
fa minörler fa diyez minör olcak arkadaşlar
kxl9mm - 25.12.2011 11:57:14
|
|
|