Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [ 4207 ]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213]  [4214] 
Demolar - Yani
biraz hızlı gibi geldi, birazda kendi tarzını katmışsın sanırım
tebrikler...


as_ - 24.12.2011 22:37:24

orjinal tab calıyor super.


DooDLeZzZ - 24.12.2011 22:30:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Yollarda Bulurum Seni  ver 3 - AKOR
bunun ritimi: A X YY X Y


melin hande - 24.12.2011 22:24:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
eline sağlık arkadaşım , teşekkürler


goldieen - 24.12.2011 22:15:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Gitarcı - Bu Eylül Akşamında  ver 2 - AKOR
bu arada arkadaşımda güzel çıkarmış akorları ellerine sağlık


met4llica - 24.12.2011 22:03:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Gitarcı - Bu Eylül Akşamında  ver 2 - AKOR
bence ellerinizi geliştirmek istiyosanız kapo yerine bare basmayı deneyin inanın çok faydasını görürsünz kendmden biliyorum


met4llica - 24.12.2011 22:02:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Cennet (giriş Solo)  - TAB
e----2-3-0-----0-3-2-0-----3-3-3-5-2-0------------
B-0-3-----3-1-3---------------------------3-1-0-1-1-0-
böyLe daha iyi oLdu bununda sonu pek oLmadı ama


maNga Hayranı - 24.12.2011 21:51:11

Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
Farklı bi yorum olmuş. Ama tuttum güzel.


La La La. - 24.12.2011 21:47:32

Demolar - Hatırla sevgili
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde kxl9mm yazmıştı:
ses güzel gibi, ritm de iyi gibi :D tebrikler
ankaradayım ve sokakta çalıyorum demişsin, hangi sokak o sokak ?
ankarada.. tunalı bahçeli kızılay karanfil değişiyo oyle :) grubumla gidiyorum


meLisa:) - 24.12.2011 21:46:04

Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
catafulque nerede bu arada ?? :D


prof.gitarçı - 24.12.2011 21:39:00

Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
nerede cem karaca he nerde barış manço :)))


prof.gitarçı - 24.12.2011 21:38:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 2 - AKOR
Ritim A-AYAY arkadaslar kesin eminim deneyin zaten anlarsınız. Öyle uzun ritimlere gerek yok :D arpejide p-ima.


Modell - 24.12.2011 21:20:24

Sayfalar:  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [ 4207 ]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213]  [4214] 

Anket
Liam35 soruyor:
Klasik Gitardan Elektro Gitara Geçiceğim Hangi Marka Alayım ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.