Akor|Tab|Söz|Nota - Gitarcı - Bu Eylül Akşamında ver 2 - AKOR
bence ellerinizi geliştirmek istiyosanız kapo yerine bare basmayı deneyin inanın çok faydasını görürsünz kendmden biliyorum
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Cennet (giriş Solo) - TAB
e----2-3-0-----0-3-2-0-----3-3-3-5-2-0------------ B-0-3-----3-1-3---------------------------3-1-0-1-1-0- böyLe daha iyi oLdu bununda sonu pek oLmadı ama
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde kxl9mm yazmıştı: ses güzel gibi, ritm de iyi gibi :D tebrikler ankaradayım ve sokakta çalıyorum demişsin, hangi sokak o sokak ?
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz ver 2 - AKOR
Ritim A-AYAY arkadaslar kesin eminim deneyin zaten anlarsınız. Öyle uzun ritimlere gerek yok :D arpejide p-ima.